Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Zwarte P

Zwarte P

05-12-2011 om 15:43

Algemene surprise ideetjes opgedaan vandaag?

Zijn er nog forummers die wat algemene surprise-ideetjes hebben opgedaan cq voorbij zien komen zodat we volgende keer wat originelere ideeën hier hebben in plaats van een voetbalveld voor jongens en make-up voor meisjes?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Chippie

Chippie

12-12-2011 om 12:25

Tink

Je stipt aan: het plezier dat jouw kinderen hebben gehad aan het maken van een surprise. Inderdaad! We hebben hier zoveel lol gemaakt met het maken van de surprises. We hebben twee uur lang geshopt voor kadootjes twv 3,00 euro en in een cafeetje wat gedronken. Kind heeft zelf cadeautjes ingepakt en ook het rijmen, wat een (onderbroeken)lol. Dát is voor mij Sinterklaas, tuurlijk is het leuk dat je zelf ook een leuke surprise krijgt maar volgens mij gaat het daar niet om.

Sur-sur, dit is niet als wijzend vingertje bedoeld inderdaad.

Prachtig van dat kind, in mijn ogen een prachtige surprise.

Tink

Tink

12-12-2011 om 22:13

Plezier

Ja Chippie, daar gaat het inderdaad om bij sinterklaas. Er lol in hebben. Nou heb ik dat met surprises maken persoonlijk minder, en zeker als het zo'n puinhoop wordt als deze keer. Maar goed, mijn kinderen hadden dat wel, dus soit .
Het gedicht vonden zij dan weer een soort corvee, daar heb ik ze echt doorheen moeten slepen. Maar ze waren wel trots toen het klaar was. (8 en 10 zijn ze.)

Fijn dat het goed overkwam, Surprise-Surprise .

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.