Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

mari

mari

13-01-2009 om 20:03

Auto verkopen

Hallo allemaal,

graag jullie advies.
Wij willen graag onze auto verkopen...maar dit lukt niet.
Het is een model waar Normaliter veel vraag naar is, niks mis mee, en een recente APK keuring gehad.
Nu begrijp ik dat dit niet de meest gunstige tijd is....maar wie heeft er tips.

Gr Mari

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
dc

dc

13-01-2009 om 21:11

Schoonmaken

van binnen en buiten, inclusief onder de moterkap heel goed schoonmaken en helemaal leegmaken, behalve de meest noodzakelijke dingen. Paar mooie foto's maken en online zetten. Veel mensen kijken niet eens naar advertenties zonder foto's.

Verder kijken in tijdschriften/anwb site wat op dit moment de waarde is van jullie auto, en daar net iets onder gaan zitten.

Internet

wij hebben onlangs de auto van mijn schoonmoeder verkocht via internet. Het ging vrij gemakkelijk. De site is www.autorola.nl Als je hem verkoopt betaal je wel kosten, maar goed dat moet je zelf even verrekenen met de verkoopprijs die je voor de auto krijgt.
Het viel ons nog reuze mee wat we voor de auto kregen (Suzuki Wagon R+ uit 2005).
Er zijn trouwens meer waar dit op kan. Ik weet zo de namen niet meer, maar ik had gegoogled op "auto verkopen particulier"

Succes!

groetjes van Purk

Nasha 1st

Nasha 1st

14-01-2009 om 22:22

Gewoon via mp

onlangs 2 auto's verkocht via mp, en nog vrij vlot ook....

Mari

Mari

15-01-2009 om 00:12

Andere nick?(ot)

Ik had je al eerder gevraagd of je aub je nick kon veranderen in een andere rubriek, maar daar had je al niet op gereageerd. Ik gebruik deze nick al heel wat jaren op OOL, dus zou het op prijs stellen als jij een andere nick neemt. Het is gewoon erg verwarrend als twee verschillende mensen dezelfde nick gebruiken. Deze keer wel een reactie?

marip

marip

15-01-2009 om 19:33

Nieuwe nick

Nou nou....

Vorige reactie niet gelezen.
Is inmiddels aangepast hoor

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.