Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

viespeuk (?)

viespeuk (?)

13-09-2010 om 10:34

Ben ik nou vies (douche niet dagelijks)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Holiday

Holiday

12-10-2010 om 18:29

Iemand hier zei billendoekjes ...

maar die ruiken weer zo naar....billendoekjes blegh..

Vind ik ook zo vies om daar je mond of je handen mee af te vegen, ieks.

Er zijn doekjes speciaal voor oksels. Ik heb ze van Nivea wel eens gehad, niet zo'n succes, scherpe lucht. Maar wie weet zijn er nog andere merken.

Billendoekjes van de lidl

zijn geurloos (tenminste, de sensitive variant) én de goedkoopste. Zegt het voort, zegt het voort.

Kaaskopje

Kaaskopje

14-10-2010 om 14:54

Ontdekking

Ik ben net onder de douche geweest. Ik heb vrij en kom dan lekker langzaam op gang Ik sta me af te drogen en denk 'wat ruik ik toch??'. Ik rook namelijk een lichte zweetgeur. Mijn deodorant laat het na ongeveer 24 uur blijkbaar toch afweten. Laat ik nou toch vergeten zijn om mijn linkeroksel met zeep te wassen! Hiermee is voor mij wederom bewezen dat alleen water niet afdoende is.

Kaaskopje

Kaaskopje

14-10-2010 om 15:05

Collega

Wij hebben een collega die echt heel erg stinkt. Wij, de collega's, zitten onderhand met de handen in het haar. De riekende collega is nogal gezet, dus er zijn een paar theorieën: het komt 'van onder', of er ontstaan smetplekken in de huidplooien die gaan ruiken en ze doucht niet elke dag. En nog een laatste: "ze leeft zo ongezond dat het haar poriën uitkomt". Onze werkgever heeft opdracht gegeven aan iemand die o.a. schoonmaakt om alle werkplekken uit te mesten. Bij deze collega kwam zoveel viezigheid uit het toetsenbord (duidelijk van haar haar), dat het gewoon eng was. Ze draait en sabbelt dan ook de hele dag aan en op haar haar.
Een van de collega's heeft er al eens een gesprek met haar over gevoerd. "Als je er niets aan doet, wil ik je niet meer in de auto meenemen van en naar huis." Haar teamleider heeft er al een gesprek over gevoerd. De hinten van sommige collega's worden steeds openlijker en kattiger. Wat kun je hier nog aan doen?

elsje78

elsje78

16-10-2010 om 21:41

Kaaskopje

Een goed gesprek zou ik zeggen, toch maar zeggen waar het op staat. Als mensen al zulke dingen gezegd hebben, helpen hints dus ook niet. En het hoeft niet hoor, ik ken genoeg dikkere mensen die niet stinken, dus het zal toch met verzorging te maken hebben.

Vervelend hoor, want zo'n gesprek voeren is niet makkelijk. Heb het zelf met leerlingen meegemaakt, en voerde het gesprek dan toch, want ze werden ermee gepest. En dan is het beter dat ze zelf weten waarmee ze gepest worden. En eerlijk gezegd, soms was de geur echt niet te harden, daar heb ik al vaak ouders voor laten komen!

groetjes

Kaaskopje

Kaaskopje

16-10-2010 om 23:43

Gezet

Oh nee, dikkere mensen zijn net zo fris als andere mensen als ze zichzelf goed verzorgen. Dat hoeft dus geen reden te zijn. Deze week is er toch iets bereikt. Ze gaat iets aan zichzelf veranderen, wat al een vooruitgang zal zijn. We zijn érg benieuwd

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.