Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
06-03-2009 om 13:49
Ik heb erg leuke bloembollen (anemonen) gekocht eind vorig jaar, ik ben alleen glas vergeten om ze te planten.
Kan ik ze nu weggooien of nog gebruiken?
06-03-2009 om 13:53
Jawel
Bloembollen houden het wel een tijdje hoor. Ik heb bloembollen van jaren geleden en ze gaan gewoon de tuin in!
Hoezo, glas? Ik heb ze vorig jaar gewoon in de aarde gestopt, en ze deden het prima.
06-03-2009 om 14:19
Hihi mamvantwee
Volgens mij bedoelt Lily Lavendel (leuke nick) dat ze 'helemaal' vergeten is ze te planten. Iets 'glas' vergeten is een uitdrukking die hier en daar wordt gebruikt (Brabant?)
06-03-2009 om 14:22
O, glad vergeten dus?
Tenminste, de s zit naast de d op mijn toetsenbord, en "glad vergeten" ken ik wel....
Is ook wel logischer, wat moet je nou met een glas en anemonen...
06-03-2009 om 14:44
Ja hoor
Net 180 bollen gekocht voor nog geen € 5,- die ga ik zo de grond in ztoppen. (Ik snapte dat glas ook al niet )
06-03-2009 om 17:33
Haha!
Grappig deze verwarring!
Er had moeten staan "glad vergeten". Heb in alle haast de "s" en "d" verwisseld.
Maar bedankt voor jullie tips, de bloembollen gaan morgen dus alsnog gewoon de grond in!