Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Buren altijd in de tuin en tuin deur altijd open


Auwereel schreef op 13-09-2023 om 21:13:

[..]

Niet om 't een of ander, Psalm 4 is een psalm voor in de avond, en ik zou je buren juist vers 5b aanraden: "bezin u in de nacht en zwijg"

4, 134 en 91 bij de completen. Mooi inderdaad.

Auwereel schreef op 13-09-2023 om 21:13:

[..]

Niet om 't een of ander, Psalm 4 is een psalm voor in de avond, en ik zou je buren juist vers 5b aanraden: "bezin u in de nacht en zwijg"

Ah, ik zal de volgende keer even opletten. Dankjewel. 

hier op het rijtje ergens buren die van hollandse (s)hits houden, op een bepaald moment was ik t beetje zat en heb ik even niet-te-hard lekker rammstein opgezet. Ik weet nog steeds niet welke buren het waren maar hoor bijna nooit meer wat, en die enkele keer een stuk zachter dan voorheen. (Bijna jammer want ik heb nog veel meer goede muziek)

wij hebben in onze buurt een buurman wonen die zelf "zanger" is. En met mooi weer zont hij dus regelmatig in de tuin met versterker en al. Een keer riep ik naar mijn directe buurvrouw dat ik verwonderd was dat die man er voor betaald krijgt om zo te zingen. Maar dat klonk wat te hard omdat net op dat van moment de apparatuur ermee stopte. Sindsdien is het een stuk minder dat we heb horen.

Ik had ooit een buurvrouw die heel vaak liefdesverdriet had. Ze stortte zich in de ene na de andere affaire en het liep nooit goed af. Dan draaide ze aan één stuk door 'Heel even' van Shirley Zwerus en dat blèrde ze dan keihard mee. Heel even, HEEL EVEN, HEEEEEEELLLL EEEEEVEN DENK IK SOMS INEENS AAN JOUWOUOUOUOUOUOU....
 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.