Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
18-12-2011 om 22:35
Wij gaan verhuizen naar woning met een veel kleinere keuken. Ik bak nu af en toe een cake ofzo. De magnetron wordt voornamelijk gebruikt om even wat brood te ontdooien of wat op te warmen.
Wat is nou handiger: een gasfornuis kopen met een oven er in en een magnetron of kan ik alles doen in een combimagnetron? Die laatste heb ik nog nooit gehad dus ik heb geen idee of dat wat is. Qua ruimte zou ik het liefst een combimagnetron kopen, scheelt toch weer.
Wat is een goed merk?
28-12-2011 om 18:35
Combi oven
Inderdaad, had ik duidelijk moeten opschrijven. Ik ga dus op zoek naar een Combi oven met magnetron functie mocht ik geen plaats hebben. Als ik wel plaats heb wil ik liever een losse gasoven met een magnetron erbij. Maar die combi ovens zijn wel duur. Jeetje, had ik niet gedacht. Eerst maar eens kijken wat ik precies ga aanschaffen en dan een oriënterend prijsvergelijk doen. En kijken wat ik kan combineren. Mijn wasmachine is niet meer de jongste. Misschien is de verhuizing een goed moment om die te vervangen en dan die apparaten samen te kopen zodat ik korting kan bedingen.
28-12-2011 om 19:56
Biene
Mijn Whirlpool-combi is toch al zo'n 15 jaar oud en heeft nog nooit een monteur gezien, waardoor die nooit kan weten dat het zo'n goedwerkend ding is. Als die morgen stuk gaat dan staat er overmorgen weer een nieuwe, zeker weten. Dan maar wat later weer een TV. Ik kan prima zonder een TV, maar kom niet aan mijn combi.
Groeten Primavera
28-12-2011 om 22:21
Oven met magnetronfunctie.
Hier ook eentje van Bosch. Heel erg tevreden over.