Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kersen

Kersen

14-01-2009 om 14:11

Digitale fotoalbum?

Sinds wij een digitale camera (en kids natuurlijk) hebben nemen we veel meer foto's.
Ik heb me voorgenomen om tijdens mijn zwangerschapsverlof wat foto's uit te zoeken om af te drukken.
Ik denk dat ik een digitale fotoalbum laat maken, maar weet ik niet of dat wel een goed idee is, ik vind nl. de beplakte foto's mooier. Maar wij hebben zo veel foto's dat ik wel het hele jaar nodig heb om ze te plakken!
Wellicht hebben jullie al zo'n album in huis, zijn jullie tevreden over het resultaat?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rieke

Rieke

14-01-2009 om 14:31

Wij hebben een fotoalbum bij zowel Pixbook als Albelli laten maken en over albelli ben ik heel tevreden. Helder en mooi van kleur afgedrukt. De omslag van het boek is van linnen, ook erg mooi. Deze albumsite kwam ook als beste uit een consumententest.

amk

amk

14-01-2009 om 15:53

Hema

ik vind het voordeel dat je hier losse bladen kunt maken die je in een 4-ringsband kunt stoppen. Je kunt er dus ook heel andere dingen tussen doen. Vooral bij kinderen erg leuk bv het eerste maat luier en het laatste maatje. De hand- en voetafdrukjes die je maakt. Of toch de foto's die je nog eens krijgt. Kun je dan gewoon op een fotoblad plakken en bijvoegen.

groet,
angela

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.