Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

karin

karin

28-01-2009 om 11:00

Eetkamerstoelen op wieltjes met kleine kinderen?

Wij willen graag eetkamerstoelen aanschaffen ,maar mijn voorkeur gaat uit naar gewone zonder wieltjes,maar mijn vriend heeft leiver met wieltjes,maar ik weet niet ofdat het ideaal is met kleine kinderen(3en4),want je kunt natuurlijk wel zeggen dat ze er niet mee moeten gaan rijden enz.,maar bij gewone stoelen kan dat zoiezo niet,mijn moeders advies is geen met wieltjes nemen,maar ik heb er gene ervaring mee,dus wil ik graag wat reacties/ervaringen van mensen die eetkamerstoelen op wieltjes hebben!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wieltjes

mijn moeder heeft eetkamerstoelen met wieltjes. Voor volwassenen kan het handig zijn. Zij hebben ze gekozen toen mijn vader al ziek was en zeer slecht ter been. Hij kon dan makkelijker zijn stoel naar achteren schuiven.
Als mijn kinderen op die stoelen zitten, is het een groot feest. Zitten nooit stil rijden naar achteren, kunnen eigenlijk nauwelijks zelf weer terug komen, omdat ze niet met hun voeten op de grond kunnen komen. Mijn moeder heeft al een aantal keren verzucht dat het niet handig is met kinderen...
Kortom: mijn advies is niet doen.

groetjes van Purk

Jetske

Jetske

28-01-2009 om 15:38

Niet handig

Ik heb ze, eetkamerstoelen met wieltjes. Hele mooie stoelen vind ik zelf. En ze zitten heerlijk. Maar voor kinderen zijn die wieltjes niet handig. Het is natuurlijk een feest om heen en weer te rijden, maar ze glijden snel naar achteren en dan kunnen ze niet zelf naar voren omdat ze niet bij de grond komen.
Gelukkig zitten ze (4 en 7 jaar) aan de eetkamertafel op hun eigen Triptrap, maar als er vriendjes komen merk ik dat het niet handig is.
Jetske

Tirza G.

Tirza G.

28-01-2009 om 23:59

Nee

De combi kinderen en wieltjes is nóóit handig, wáár die wieltjes ook onder zitten.

Tirza

Lietje

Lietje

29-01-2009 om 07:49

Nee

Een familielid heeft eetkamerstoelen met wieltjes op een marmeren vloer. Als je gaat staan rolt de stoel meteen weg en als je dan weer wilt gaan zitten lukt dat niet meer zo goed (sprak ze uit ervaring, en de vloer is erg hard!). Ik zou het dus nooit doen. En als je vaste vloerbedekking hebt, rollen die wieltjes niet dus heb je er niks aan.
Lietje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.