Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

frederique

frederique

16-01-2009 om 21:12

Geox: miskoop!

voor 110 euro laarzen voor dochter gekocht. Binnen drie weken ritsen kapot. Met pijn en moeite vergoed gekregen.
Nu - 2 maanden later - loopt dochter als een kind met een afwijking aan haar voeten op haar geoxlaarzen. Ontzettend scheef.
Ik ben vanavond een schoenenzaak in gedoken en heb andere schoenen gekocht. Volgens de deskundige verkoper was euvel dat de hiel te slap was bij geoxlaarzen. Daardoor is de hele voetafzet verkeerd. Echt niet normaal. Nouja, nu opgelost.
Nog meer mensen met (slappe) geoxverhalen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nancy

Nancy

17-01-2009 om 17:34

Hier niet waterproof

Hallo Frederique,

Vorigjaa hadik ook Geox laarzen gekohtvor 1 van mijn tweelingdochters. Ondanks dat min andere eelingdochter ze ook wilde hebben raadde de verkoopster dit destijds af omdat zij stevigere laarzen moest nemen voor haar voeten (derhalve weet ik dit dus nu ook). Maar de Geox laarzen van mijn andere dochter waren binnen nu time niet meer waterdicht. Leuk hoor een schoen die ademt!!
Vind het mooie en zeker ook prijzige laarzen maar ik ben er deze winter niet in ge(s)trapt !
Groeten, Nancy

Dochter had zelden zulke zweetvoeten dan in de geox

Juist omdat ze neiging tot zweetvoeten heeft alweer 2 jaar geleden Geox schoenen gekocht. Flinke uitgave maar goed... En werkelijk waar, ze wilde ze al snel niet meer aan omdat ze zelf voelde dat ze er zo in zweette. Als ze ze uitdeed liet ze een spoor van voetstappen uitdeed omdat ze er zo in zweette.
Daarnaast liet het stiksel snel stuk, en vond ik ze ook al snel bij de hiel scheef gaan lopen.

Snel zodra het weer beter werd sandalen gekocht, en die Geox maar als mega-miskoop bestempeld. Nooit meer!

Geox sportschoenen

... zijn eigenlijk de enige schoenen die goed zitten bij mijn zoontje (vorige paar heeft ie bijna een jaar gedragen). En geen zweetvoeten meer. Mijn man draagt ze nu ook.

Mss ligt het aan de voet van je dochter? Hoewel het stukgaan wel heeeel raar is, helemaal omdat ze zo duur zijn. Viel het niet onder de garantie?

Wel ok

Mijn zoon heeft vorige winter een paar geox schoenen gehad (half hoog, klittenband) en die waren juist superfijn en de zool vrijwel onverslijtbaar. Ik heb zelf ook een paar halfhoge geoxlaarzen (met veters+rits, soort boxschoenen). Daar ben ik ook erg tevreden over. Maar ik merk wel dat ik warmere voeten in die geox schoenen krijg dan in 'normale' schoenen. Als je echt last hebt van zweetvoeten zou ik ze niet aanraden.

Dees 68

Dees 68

17-01-2009 om 22:30

Gaatjes moeten openblijven!

Ik herken het probleem van de zweetvoeten in de Geox niet, maar kreeg toen ik de winterschoenen van mijn zoon kocht wel als tip mee om de gaatjes in de zooltjes goed open te houden omdat er anders.... idd zweetvoeten zouden ontstaan (dwz vocht in de binnenkant van de schoen kan achterblijven). De verkoopster adviseerde me om de zolen wekelijks uit de schoenen te halen, het zand uit de gaatjes te prikken en de zolen te laten drogen. Moet helaas bekennen dat dit ook dit jaar weer niet gelukt is . Zal ook wel komen dus omdat wij dat probleem verder niet kennen.

Met kapotte schoenen zou ik teruggaan. Een goede schoenenwinkel geeft een half jaar garantie heb ik begrepen. Al durf ik dat met dochters schoenen met goed fatsoen niet te doen, die krijgt namelijk alle schoenen kapot...

suus36

suus36

18-01-2009 om 09:41

Snel kapot

Hoi,

Nu moet ik zeggen dat mijn zoon kampioen is in "snel schoenen stuk krijgen". Maar geox was echt binnen twee weken helemaal op. Alle stiksels lieten los, zool versleten enz. Later kreeg hij weer een paar met lichtjes erin. Heel leuk, maar ook weer van korte duur. Maar zoals ik al zei: er zijn weinig schoenen waar hij langer dan 2 maanden mee doet. Ik heb ook gemerkt dat duur/goedkoop niets uitmaakt. Soms doet hij "lang" met hele goedkope gympies, soms met dure. Ik verbaas me er altijd al over dat kinderschoenenfabrikanen geen schoen voor voetballende, wilde jongetjes weten te maken. Zelfs voetbalschoenen slijten zo af!

Groetjes,
Suus

Marlou H.

Marlou H.

18-01-2009 om 19:47

Superventilerend

Superventilerend die Geox-schoenen, maar vooral doordat al na een paar weken de gaten er in vielen. Hier nooit meer Geox dus. Zelfs goedkope schoenen van Scapino gaan langer mee.

Groetjes, Marlou

frederique

frederique

18-01-2009 om 20:06

Schuurman schoenen

Ha,
leuk dat jullie allemaal verschillende geoxverhalen hebben.
Grappg Nancy, dat jouw schoenenverkoopster de schoenen afraadde omdat ze niet stevig genoeg waren. Ik heb dus voor 110 euro die schoenen wel gekocht. LOL
Bij een goede zaak dacht ik: schuurman schoenen.

Ik vind dus dat een kwaliteitsschoenenzaak dat niet mag verkopen, schoenen waar je binnen twee maanden doorheen bent. Nouja, leermomentje....

Wat vreemd: verschillende kwaliteiten?

Wat raar zeg dat sommige geox schoenen na 2 maanden al versleten zijn, terwijl die van mijn zoon na een maand of 6 er nog vrijwel als nieuw uitzagen! En hij had ze echt elke dag aan. Inmiddels heeft hij weer een nieuw paar (oude te klein). Ben benieuwd hoe die zich gaan houden...

Rembrand

Rembrand

18-01-2009 om 23:28

Zelfde ervaring als triple.

Hier ook al jaren Geox en nog nooit klachten gehad.
M.

Modellen

Zou het verschil zitten in laarzen, sneakerachtige modellen en de meer gewone modellen?
Ik lees hierboven klachten over laarzen (mn ritsen) en sneakers. Ik heb dus goede ervaring met een model van gewoon geschuurd leer met 2 klittenbandjes.

Pollewop

Pollewop

19-01-2009 om 11:36

Slechte ervaring met schuurman schoenen

en dan niet alleen met de GEOX. Bij hun 1 paar gekocht voor de jongste, met 2 maand zagen ze eruit alsof dit al het 3de kind was die ze aan had. Dacht nog dat het aan jongste lag en heb hem een paar robuuste ecco's weeer gekocht. Toen voor middelste een paar gekocht. Ook deze zagen er na 2 maand uit alsof er 10 man mee had gedaan. Voor hem heb ik bij een andere schoenenzaak toch weer een paar GEOX gekocht omdat ik wel eens wilde zien of er kwaliteit verschil in zit. En ja hoor, vorige week heb ik ze pas weggegooid na meer dan een half jaar dragen! Heb voor hem nu bij dezelfde schoenenzaak weer een paar mee genomen.
Zelf heb ik het vermoeden dat er een A-kwaliteit en een B-kwaliteit op de markt is en dat Schuurman de B-kwaliteit inkoopt. Heb zelf ook slechte ervaringen met Schuurman, ga er dan ook niet meer naar toe.

Ook geox

Mijn kinderen dragen altijd geox. Nog nooit zijn ze kapot na een paar maanden.

Jammer dat er zoveel slechte ervaringen zijn.

Superfit is ook en goed merk, (vinden wij)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.