Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Abby

Abby

30-01-2009 om 17:13

Help, hoe vind ik mijn vakantievrienden terug?

Graag jullie wijze raad of handige tips! Ik ben Tom en Angela uit Dusseldorf kwijt. Begin dit jaar ontmoetten wij hen, en Angela's zoon Maurice (7) tijdens een dagje zeilen op een catamaran in Fuertaventura. Het klikte tussen hen en ons en tussen Maurice en onze kinderen. Zij gaan regelmatig in Nederland op vakantie. We spraken af contact te houden en in de meivakantie samen een zeilboot te huren. Alleen ik heb hun achternaam niet, en is nu hun emailadres kwijt. Ze doen in Duitsland iets met internet,redactie en vormgeving en Tom maakt muziek. Zou me ook niet verbazen als ze op linkedIn staan, en daar heb ook al een paar Tom's gevonden die aan het profiel lijken te voldoen. Echter, ik kan ze niet mailen vanuit LinkedIn voordat ik daartoe een upgrade van mijn account doe. Voor deze service, mensen zoeken, betaal je niets, maar als je dan met hen in contact wil komen weer wel. Vreemd, of zie ik het verkeerd? Het kost 29 euro per maand, voor een keer heb ik dat er wel voor over, maar je zult zien dat je d'r dan een jaar aan vastzit. Heeft een van jullie dat wel eens gehad? Wat zou je doen? Of wat heb je gedaan? Ze zitten schijnbaar niet op Hyves, ik ben net lid geworden daar, maar ik heb ze via Hyves niet gevonden.
Bedankt vast! Abby

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Uitnodigen kost niets

Je kunt ze volgens mij op Linkedin uitnodigen als connectie en dan in de uitnodiging kort vragen of hij het is en zo ja of hij je wil toevoegen. Kost niets op die manier. Vink wel aan dat je een "friend" bent dan hoef je verder in eerste instantie ook geen emailadres te weten.

Damajo

Abby

Abby

03-02-2009 om 09:53

Met hulp van google

Bedankt!
Toen ik me echt kwaad ging maken, en dit berichtje poste, ben ik daarna gaan speuren via Google en ik geloof dat ik de juiste Angela op het spoor ben. Ik wist dat ze een eigen bedrijf heeft, en als zodanig staat ze in een van de vele bedrijfstelefoonboeken op internet. helaas zonder email, ik kan natuurlijk wel bellen!
Heel hartelijk bedankt voor het meedenken, Cameron en Damajo. damajo, ik heb je bericht geprint, als ik weer zo iets heb ga ik het op die manier die je beschrijft via LinkedIn proberen.
Groet,
Abby

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.