Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

fladderbeestje

fladderbeestje

21-01-2009 om 21:03

Hoe blokkeer je iemands telefoon?

Niet voor mij, maar voor iemand die erg hinderlijk wordt lastig gevallen. De mobiele nummers (meerdere!) waarmee de persoon belt zijn bekend. Is er een mogelijkheid je telefoon af te schermen tegen die nummers, net zoals je mailadressen kan blokkeren (wat inmiddels al is gebeurd) in een mailprogramma?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Janeway

Janeway

21-01-2009 om 21:28

Geen idee maar..

Volgens mij kan je een mobiel ook blokkeren tegen nummers. Maar als je de nummers weet trouwens neem je toch gewoon niet op.. En dan een nieuw geheim nummer nemen.. En daar dus heel voorzichtig mee omgaan..

Toke

Toke

21-01-2009 om 23:09

Telefoonfilter

Er zijn - in ieder geval op internet - zogenoemde telefoonfilters verkrijgbaar waarmee je inderdaad bepaalde nrs kunt blokkeren voor inkomende gesprekken. Soms biedt een provider ook die service, maar dat hangt dus van je provider af. Als je googelt op telefoonfilter vind je wat zo'n apparaatje kan. Prijzen en mogelijkheden variëren nogal.

Juliëtte

Juliëtte

22-01-2009 om 11:44

Het kan wel

je moet het ergens kunnen instellen op je telefoon. Zo had ik ineens dat ik mijn vader mobiel niet meer kon bereiken, mijn smsjes kwamen niet aan en telefoontjes kreeg ik direkt de tuut-tuut-tuut na 1x overgaan. Ik snapte er niks van, mijn vader ook niet en zei dat het aan mijn provider lag.

Uiteindelijk bleek hij mijn nummer per ongeluk (zo zegt hij hahaha) aangemerkt te hebben als ongewenst nummer. Bij mijn vader was het een instelling in zijn telefoon zelf te zijn en dus niet bij de provider.

Misschien even googlen op het type telefoon en ongewenste telefoonnummer of telefoonnummer blokkeren ?

pluis

pluis

23-01-2009 om 16:49

In telefoon kijken

Bij instelingen kun je inderdaad het zo instellen dat een bepaald nummer je niet meer kan bellen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.