Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vageltje

Vageltje

15-01-2009 om 17:56

Hotel amsterdam

Ik wil manlief verrassen met een uitstapje naar Amsterdam en wil dan graag een nachtje in hotel slapen. Omdat ik geen idee heb wat er leuk, goed en betaalbaar is en omdat het stikt van de hotels in Amsterdam hierbij de vraag:
Wie weet er een leuk, goed en betaalbaar hotel in Amsterdam??
Alle suggesties zijn welkom!

Groetjes, Vageltje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Laatst

Laatst was er een draadje in deze rubriek en die forummer belandde in het Tropen Hotel. Naar genoegen, begreep ik.

Dat hotel ligt iets buiten het centrum, maar wel in een leuke buurt (kan ik weten, ik woon er zelf ) met winkels en restaurants en met de tram (voor de deur) zit je zo in hartje stad.

Maar kijk eens op Weekendje Weg naar de aanbiedingen zou ik zeggen, dan kom je vast een heel eind.

Succes!

Temet

Karin

Karin

15-01-2009 om 23:54

Lloyd hotel is super!

het www.lloydhotel.com is een supermooi, met enkele ook betaalbare kamers en bijzonder hotel. Het ligt in het Oostelijk havengebied dus best centraal. Mooie schone en aparte kamers, vaak met design ingericht, of met uitzicht op het water.
Kijk maar eens op de website, ikzelf vind het een erg prettig aandoend hotel, fietste er regelmatig langs, mooi gelegen ook. In het weekend/zondagmiddag, ook vaak live muziek in de lounge geloof ik.
Suc6 en veel plezier( Amsterdam is zo'n leuke stad, je hebt ogen en benen te kort, zul je zien!)
Karin

karin

Karin, loopt er een bus langs het Lloyd hotel? Geen tram namelijk, voor zover ik weet. En 's avonds terug lopen vanuit het centrum lijkt me tamelijk ver, eigenlijk.'
Het is wel een grappige plek en een mooi gebouw (Tropen Hotel niet, da's een lelijke doos, althans van buiten)

Groeten,

Temet

Wel tram!

Vlakbij t Lloyd-hotel stoppen zelfs 2 trams. Lijn 10 en lijn 26. Maar een ander leuk hotel is hotel Windketel. Kijk eens hier: www.windketel.nl. Hééél gezellig en romantisch!! Suus

Vageltje

Vageltje

21-01-2009 om 11:54

Dank, maar..

Zowel het Lloyd Hotel als de Windketel (die vooral) vind ik toch wat prijzig voor een nachtje. Iemand anders nog een goedkopere suggestie??

Groetjes, Vageltje

Mamba

Mamba

21-01-2009 om 13:43

Dat was ik!

Inderdaad het Tropenhotel! We hebben er alleen geslapen, geen ontbijt oid daar genuttigd. Mooie kamer, fantastisch uitzicht, goede bedden (helaas lits-jumeaux), fijne service bij de receptie. Parkeren op het terrein voor een spotprijs.
Ik heb via internet geboekt en aan de balie betaald. Bleek minder te zijn dan aangegeven, ik meen iets van 89 euro.
Van het voorjaar gaan we weer

Faith

Faith

21-01-2009 om 21:18

Nou....

Ik heb met manlief ook een overnachting in een hotel gehad, redelijk goedkoop, maar wat een .... gribushotel. Het ontbijt en de zaal was goed maar de deur en de trap waren zo lawaaierig!!
Ik heb me dus voorgenomen niet meer op de prijs te letten maar net iets meer uit te geven zodat zoiets niet meer voorkomt. Met een vriendin ben ik hier geweest : http://www.thebridgehotel.nl/wb/
IK vond het erg mooi en prettig en voor twee personen rond de 120 euro. En rustig! Misschien past het in je budget??? Faith

Mamba

Mamba

21-01-2009 om 22:57

Faith

Was je in het Tropenhotel of ergens anders?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.