Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Huidkleurige panty?

ik zoek een panty, huidkleurig die ik aan kan zonder dat je heel erg duidelijk ziet dat ik een panty aan heb (begrijpen jullie het nog). Mijn lelieblanke engels huidje mag een beetje kleur maar niet te. Ik had een panty bij de hema gehaald maar die is veel te donker en te dik. Lijkt net of ik me had laten bodypainten. Iemand een tip? Collega op werk had het over Oroblu??? maar die zijn volgens haar wel wat duurder, ik doe gemiddeld 2 panty's op een dag

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

12-04-2009 om 21:44

Duurdere panty

Ik zweer bij Falke panty's, de licht glimmende. Ze zijn beslist veel duurder, maar gaan óók veel langer mee! Eén keer heb ik een jaar met een Falke-exemplaar gedaan, ik had dat jaar geen ontmoetingen met katten, klittenband en ritssluitingen.
Over de kleur kan ik niet zoveel zinnigs zeggen, maar die Falke's zijn echt heel mooi.

amk

amk

12-04-2009 om 22:39

Hema en orobleu

zijn beide prima, orobleu is iets langer van formaat en zit daarmee iets beter bij mij. De hema heeft wel heel veel verschillende tinten in huidkleur, dus wellicht toch eens bij de steunpanties kijken. Steun heb ik niet nodig, maar die kleur wel.
Orobleu is idd iets duurder, maar gaan bij mij niet langer mee als die van de Hema.

Anders ook eens bij zeeman of hanstextiel kijken

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.