Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Janeway

Janeway

03-02-2009 om 20:40

Kado 45 jarig huwelijk

Mijn ouders zijn over 2 weken 45 jaar getrouwd. En we weten nog steeds niet wat te geven..
Nu hebben ze al een canvasdoek met foto van de kleinkinderen erop. Dus dat valt af. Iets anders met foto's ook trouwens.. Ik hobby nl met fotografie.
Weekendje weg valt ook af. Mijn vader wil niet zoveel meer.. Heeft een hersenbloeding gehad en vind dat soort dingen toch echt niet lollig, zeker niet alleen met mijn moeder..Tja ik vind het lastig. Er zijn zoveel mitsen en maren. Nu dachten we aan een dagje uit met de familie. Dus met alle kinderen en kleinkinderen. Wie weet er iets leuks? Leeftijd van de kleinkinderen is van 4 tot 18 jaar.. Efteling valt bv af om dat mijn moeder dat fysiek niet echt meer redt. Moeilijk moeilijk, wie wil er mee denken..
groet Janeway

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Apenheul?

vind ik zelf het leukste dierenpark in Nl met die loslopende aapjes zijn leuk voor klein tot groot, eventueel daarna lekker gaan eten ergens.

Minet

Minet

03-02-2009 om 21:17

En juffrouw tok

de tip van manda is zeker leuk om te doen met de hele familie, en daarna lekker eten bij Juffrouw Tok!
Lekker eten, voor de kinderen een leuke speelkamer, iedereen blij

Groetjes, Minet

Een boot

Een boot huren op de dichtsbijzijnde rivier met een buffet aan boord en eventueel wat live muziek? En als je zo goed kunt fotograferen, dan maak jij mooie foto's en plakt die als aandenken in een mooi fotoboek.

Ik vind een boot ook de beste optie

vooral als ze niet zo goed meer te been zijn/actief. op een boot kun je zitten én genieten, lekker warm binnen als het moet ook nog....
ideaal voor oudere mensen dus.
groeten albana

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.