Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tihama

Tihama

14-03-2009 om 17:37

Kibbeling warm maken?

Hoi,

Vandaag rond lunchtijd heb ik kibbeling gekocht op de markt. Heerlijk. Maar ik wil het straks bij het avondeten warm maken en opeens herinner ik me van de vorige keer dat de magnetron geen succes was. En de oven ook al niet. Magnetron maakt ze superslap en de oven superhard. Hoe kan ik de kibbeling nu het beste warm maken?
En niet met de frituurpan, want dan moet ik die eerst gaan verversen (en daarna weer;-(

Iemand goede raad?

Tihama

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Koekepan

hier warm ik elke zaterdagmiddag kibbeling gewoon in de koekepan op. Beetje omscheppen....smullen maar!

groetjes van Purk

angel3

angel3

14-03-2009 om 18:41

Idem

Zelfder ervaringen als jij....dus koekepan ZONDER toegevoegd vet, olie, boter. Gewoon zo droog erin. Is al vet genoeg
Eet smakelijk

Tihama

Tihama

14-03-2009 om 18:57

Lekker

We hebben het op!
Nadeel vond ik wel dat bij het omscheppen er steeds meer sneuvelde. Volgende keer warm kopen en naar huis lopend alles wegsnaaien. Dat lijkt me het beste

Tihama

Sneuvelen?

hoe heb je in vredesnaam omgeschept dan? Ik wapper af en toe wat met een spatel in die pan of schud een beetje heen en weer. Heb niet het idee dat er dan kibbeling sneuvelt.

Groetjes van Purk

Tihama

Tihama

14-03-2009 om 21:44

Nou, euh, ah

Geen idee? Ik schep gewoon om, zodat de bovenste onder komen en de onderste boven en zo. En dan krijg je een soort vermenigvuldiging van stukken kibbeling

Ach ja, het was lekker en ik heb vást andere talenten. Zalm blijft bij mij ook nooit heel in de pan.

Tihama

Terpi

Terpi

15-03-2009 om 10:07

Voor een volgende keer

Ik warm de kibbeling op zoals de visboer mij vertelde, wel in de oven maar op een lage temperatuur en wat geduld Als de oven te hoog staat gaat het te hard maar met een lagere temperatuur verwamt het langzaam door zonder echt te hard te worden...
Groet Terpi

Linda99

Linda99

15-03-2009 om 12:59

Hier ook

in de oven en dan op een lage temperatuur, 160 graden ofzo. Of gewoon op woensdag naar het viskraampje hier in de straat waar ze gefrituurd worden en we dan snel naar huis rennen om ze op te eten

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.