Check onze 10 slimme tips om geld te besparen op je volgende gezinsvakantie
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Bruid

Bruid

09-04-2016 om 22:21

Kinderen op bruiloft


Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

11-04-2016 om 22:27

Oudste zat gewoon op school....

Tjee zeg Kenfan, dat is echt wel heel clean. Geen school in Nederland die daar geen verlof voor zou verlenen.

En nu zit ik natuurlijk ook nog heel de avond met het grote vraagstuk: waar ga je nu naar toe als je de familiebetutteling wil ontlopen? Ik heb werkelijk geen idee.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

11-04-2016 om 22:32

Even ter aanvulling

Wij hebben er in ieder geval nog wel een koude schotel voor de familie tegenaan gegooid. En jawel, dus wel die trouwpremie opgestreken.

Uh Ad Hombre 2

Hugh Grant is nooit getrouwd.

skik

Hugh Grant niet getrouwd?

Jawel hoor Skik, met Graham Norton


https://www.youtube.com/watch?v=fc_9NJgVOX4

Ginny

Die hele trouwerij had voor mij geen enkele gevoelswaarde. Gewoon een administratieve handeling die verder niets toevoegde aan de relatie.

Ik wilde geen gedoe, mijn ouders leefden niet meer en mijn schoonouders waren nogal van de grote feesten en partijen. Dat vind ik leuk voor een ander, maar ik wil daar zelf niet het middelpunt van zijn. Als we die trouwpremie getoucheerd hadden, dan hadden we stevig op de rem moeten gaan staan om de regie niet kwijt te raken. Dat hele idee van die trouwpremie stuitte me nogal tegen de borst. Of je een levenspartner vindt heb je niet bepaald in de hand.

Vandaar dat we het in alle stilte gedaan hebben.Zonder dochter die erbij, want die had geheid haar mond voorbij gepraat. Om nou een kleuter zwijgplicht op te leggen....

De enige die ik op de hoogte heb gebracht is mijn oude zwaar gereformeerde oma (ik kom pas kijken als je getrouwd bent, want dat hokken vind ik maar niks), zodat ze met een rein geweten bij ons op bezoek kon komen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.