Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Klusje per dag, wie doet er mee?

Jonagold

Jonagold

21-09-2025 om 18:30 Topicstarter

Oh, nee, dat helpt zeker niet! Heel veel sterkte.

Ik heb net nog even snel wat gesnoeid en de groene container gevuld. Die wordt morgen geleegd, dus dat is lekker. Best trots op mezelf dit weekend!

Alleen jammer dat ik niks aan mijn schoolwerk heb gedaan. Procrastination is my middle name…

De tuin is gelukt! Ben lekker bezig geweest en kwam een soort opgeladen terug. 

Laatst wilde ik het reservoir van de wc vervangen, maar het sloot toch niet heel goed aan op het kraantje, dus toen heb ik wel de hele badkamer en kast goed aangepakt voordat de loodgieter kwam. 

Ik was nog 1 dag superactief en toen zakte het alweer in. 

Vandaag wat oude bakjes weggedaan en nieuwe vershoudbakjes ervoor in de plaats gezet. Verder niet veel aan opruimen gedaan, wel grote voorraad natvoer voor onze katten gehaald. Deze week nog een vrije dag waarop ik geen plannen heb om de deur uit te gaan dus dan toch aan die kasten beginnen. 

Jonagold

Jonagold

23-09-2025 om 22:07 Topicstarter

Vandaag geen extra klusjes in huis, maar wel mijn haar geverfd en mijn nagels gedaan. Ook belangrijk 😜

Vanochtend al 3 planken opgeruimd, misschien doe ik de laatste plank ook nog vandaag en anders volgende week. Straks soep koken, een deel kan de vriezer in. 

Vanmiddag een dikker dekbed op het bed gedaan. Last met beddengoed direct maar even uitgezocht en netter ingepakt.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.