Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kiki

Kiki

27-01-2009 om 19:17

Kom ik thuis is mijn mooie glazen tuintafel

in gruizels. In duizenden stukjes kapot gesprongen

Hoe kan dat in vredesnaam. Man, kind en ik zijn de hele dag van huis geweest. Het glazen blad in honderdduizend stukjes
Nog afgezien van het feit dat ik baal, geen garantie meer heb op mijn tafel.

Hoe kan dat nou in vredesnaam. Het is verdorie min 10 geweest en dat hield hij gewoon. Hoe kan het het nu bij gewoon vriespunt begeven

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Klinkt

alsof er een steen op geland is?

Ik denk

toch dat er een klein krasje in heeft gezeten, en in dat krasje zat wat water wat bevroor (uitzette) en weer dooide (kromp) en weer uitzette en dan PATS, is de boel stuk.

Het is persglas dus dat valt in duizend kleine stukjes uiteen bij zo'n reactie.

Kiki

Kiki

27-01-2009 om 22:49

Aha manda, dat klinkt logisch

wel irritant. Ben de hele tijd aan het vegen geweest, wat een troep geeft dat.

Ik denk niet dat ik nog garantie heb, want hij is ouder als een jaar oud.

Maar ik kan allicht even bellen, hoewel ik niet geloof dat ik iets ervan terugkrijg
Zou ik zelf niet doen namelijk

Ardnax

Ardnax

28-01-2009 om 23:21

Consumenten recht

Je mag er denk ik van uit gaan dat zo'n glazen tafel een jaar of 10 mee kan gaan, bij normaal gebruik.
Je kan volgens het consumentenrecht verwachten dat als iets voor die tijd stuk gaat, je recht op een vergoeding van reparatie of vervanging hebt.
Oftewel, bij een verwachte levensduur van 10 jaar en het gaat in het tweede jaar stuk, zijn de kosten van vervanging voor 20% voor de consument en voor 80% voor de leverancier.
Ik zou dat zeker proberen.
(vraag aan de fabrikant anders wat de verwachte levensduur is van zijn tafels via een mailtje; natuurlijk niet zeggen dat jouw tafel kapot is, maar laat het in het midden of meld dat je er één wil kopen)
Je moet je overigens wel melden bij degene waar je de tafel gekocht hebt.
Grtz.
Ardnax

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.