Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
20-01-2009 om 10:01
En wéér een winkelvraag van mij: mijn dochtertje heeft al sinds haar babytijd hele lekker dikke hemden met onderbroekjes. Na 3 jaar zijn ze uitgelubberd -de broekjes dan- verbazend hoe goed de hemden nog zijn!
Ik wil aleen nu wel es iets anders, maar de hemdjes die ik bij Zeeman e.d. zie, zijn allemaal zo dun! Wie weet waar je lekkere warme winterhemden koopt?
En voor mijn zoontje zoek ik simpele zwarte/grijze hemden en broekjes. Ook nergens te vinden.
Wie was me voor in de winkel en weet welke dat wél verkoopt?
Mijn hartelijke dank!
An
20-01-2009 om 10:41
Hema
grijs haal ik altijd bij HEMA of H en M.
Echte dikke hemden, tja ik weet niet goed wat dik is maar ook voor dochter slaag ik goed bij hema altijd, gewoons stevig katoen.
suk6
20-01-2009 om 14:45
Inderdaad hema
Daar hebben ze voor jongens setjes met volgens mij twee hemden en drie onderbroekjes, effen grijs. Van stevig katoen. Dezelfde heb ik voor mijn dochter weleens gehaald in roze. Ze zijn zeker dikker dan de meeste hemdjes en zitten erg goed.
22-01-2009 om 22:53
Toevallig
Laat ik nou in de eerste de beste winkel waar ik binnenloop (Bentex) tegen een aanbiedingenbak lopen met allemaal leuke, roze/oranje gestreepte dikke hemdjes voor maar 50 ct per stuk! Dochter in één keer voorzien! Voor zoon een paar donkerblauwe gevonden bij Wibra. Voor de rest va zijn hemdjes ga ik dan wel eens naar Hema. Bedankt voor jullie tips!