Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Marieke

Marieke

20-01-2009 om 18:13

Losse kan voor koffiezetapparaat

Vanmiddag heb ik de kan van mijn gloednieuwe koffiezet apparaat laten vallen. Je raadt het al, compleet aan diggels. Weet iemand waar ik (online) een nieuwe kan bestellen kan?
Alvast bedankt voor jullie reacties...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Marika

Marika

20-01-2009 om 18:28

Een braun

Ik heb al even gekeken op de site van Braun, is nog eens niet goedkoop zo'n nieuwe kan. 24 euro maar liefst inclusief verzendkosten.
Oh, ik kan mezelf wel.... zou er niet een goedkoper adresje zijn?

Marika

Marika

20-01-2009 om 18:29

Marieke! dus

moet toch nog eens mijn nick aanpassen

Bij het onderdelenhuis

Dat is dus niet online, maar in de meeste steden zit wel een onderdelenhuis, net buiten het centrum vaak.
Ik heb er (helaas al 2x) een kan voor mijn koffiezetapparaat gekocht. Volgens mij rond de 15 euro, Philips.

Marieke

Marieke

20-01-2009 om 20:56

Hee bedankt

Wat lief dat jullie voor me aan het zoeken zijn geweest.

Qua prijzen scheelt het allemaal niet eens zoveel want er die 24,30 euro was inclusief verzendkosten van 7 euro ongeveer.
Ik heb hem nu besteld bij GSR shop in Leiden en vooruitbetaald (hoop maar dat het goedkomt, ben niet zo van het vooruitbetalen maar ja, nog steeds niet in bezit van Ideal, hoewel dat is ook vooruitbetalen natuurlijk...)

Nogmaals bedankt!

Marieke

Marieke

22-01-2009 om 19:02

Alsnog geweest

nou dat kun je shaken hoor, ze wilden wel een nieuwe bestellen maar dan kon ik gewoon dokken. Heb gezegd dat ik dan wel een kan via internet zou kopen... dus ben de winkel weer uitgelopen
Want die reserve-kan was natuurlijk een leuke optie Pelle.
Helaas werkt het hier in dit durp niet zo.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.