Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
16-05-2018 om 23:13
Ik wil vrijdag een makkelijke en lekkere taart maken.
Niet met chocola of noten. Appeltaart is prima, maar ik vind het maken van de vulling, al die appels schillen en in stukjes snijden, best veel werk en heb niet zoveel tijd.
Wie heeft een lekker en makkelijk recept voor appeltaart of andere lekkere taart die veel mensen lekker vinden en die niet mislukt, ook als je geen keukenprinses bent?
24-05-2018 om 10:21
en hoe bevielen de taarten?
Wat was een topper? Juf Ank, Tine en Antje?
Yvan, t recept al gevonden?
24-05-2018 om 11:16
Anneque's frambozentaart
Was heerlijk, lekker fris. Dit recept houden we erin voor als de oogst weer komt. Nu had ik het met diepvriesframbozen gedaan. Was meteen dat laatje van de diepvries weer leeg.
24-05-2018 om 14:09
wow....
wat een goeie tips! Ga ik bewaren voor de eerstvolgende feestelijke dag
24-05-2018 om 15:47
appel: en het mag de naam recept niet eens hebben
zo simpel....
Voor een 90 cm bakplaat:
Over voorverwarmen 175 graden.
750 gr zelfrijzend bakmeel
750 gr donkere basterdsuiker
375 gr havermout
600 gr gesmolten boter
8 goudrenetten grof geraspt
Meel, suiker, havermout met pollepel mengen, boter erdoor mengen. 2/3 op ingevette (of bakpapier) bakplaat drukken, geraspte appel er over, rest van het korrelige deeg erover. Klein beetje aandrukken en in oven 45-60 minuten bakken.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.