Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

girls only mom

girls only mom

09-01-2009 om 19:28

Mixer.... kenwood? kitchenaid?

Hoi,
De vierde handmixer binnen 5 jaar is kapot. Nu overweeg ik om een kenwood of kitchenaid aan te schaffen met zo'n mengkom. Maar ze zijn wel prijzig. Heeft iemand ervaring met dergelijke machines? Of andere degelijke mixers die je kan aanbevelen?
Ik gebruik de mixer dagelijks, vaak meermaals, voor brooddeeg, pizzadeeg, cake, koekjes, pannenkoeken, sauzen etc.

Alvats bedankt voor jullie reacties!
Loes

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ken je....

......kieskeurig.nl?
Daar staan vast een heleboel gebruikerservaringen met de mixers die jij noemt!

Rembrand

Rembrand

09-01-2009 om 22:02

Cobi.

Ik zag ze voor 420 Euro op Ebay staan. Is dat de helft van wat de Kenwood Chef kost ?
M.

Hier een kitchenaid

maar dat is een kado voor ons huwelijk geweest, geen eigen keus. Doet het al tien jaar.
Ik zou zeker voor iets duurs gaan. Kenwood heeft ook een goede naam, maakt alleen meer herrie. Iets om rekening mee te houden bij een open keuken (wie heeft die niet tegenwoordig?).

Wij gebruiken hem ook vrijwel dagelijks, zouden niet zonder willen. Heeeeerlijk.

reina

reina

10-01-2009 om 10:15

Kenwood

Ik heb een Kenwood, maar niet zo'n hele dure, hij gaat al een aantal jaren mee en ik ben er héél erg tevreden over (gekregen van zoon, die kok is)

Juliëtte

Juliëtte

10-01-2009 om 17:22

Kitchenaid

Hi, ik heb sinds ruim een jaar een KitchenAid. Heb lang getwijfeld tussen deze en de kenwood, de kwaliteit is vergelijkbaar. Ik viel puur voor het uiterlijk van de KitchenAid.

Heb hem overigens in duitsland via Ebay gekocht in een mooie aanbiedingsset met veel hulpstukken (raspen, pureren etc).

☼Désirée☼

☼Désirée☼

11-01-2009 om 13:42

Even inbreken..............girls only mom...

Heb je al eens een broodbakmachine overwogen?
Wij hebben de panasonic en dat is zooooooooooooooo handig!!! mixen, kneden, rijzen, bakken alles vanzelf!!!
Dan kun je daarnaast een kleinere mixer/mixkom nemen misschien???
Is maar ideetje
succes!!
groetjes Dée

☼Désirée☼

☼Désirée☼

13-01-2009 om 15:05

Bbm

met de bbm kun je er idd maar 1 tegelijk bakken, maar je zou er voor kunnen kiezen een sochtends klaar te hebben en gelijk weer aanzetten voor tussen de middag.......Ik heb ook goedkopre gehad maar alleen panasonic (en inventum) zijn super de rest is echt B kwaliteit vind ik zelf......
Groetjes Désirée

Loes

De kitchenaid is op dit moment in de aanbieding bij de Makro voor 236,81 euro.

En verder

Het is de K45 Wit

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.