Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

tante Sidonia

tante Sidonia

17-10-2016 om 12:44

ontharen


tante Sidonia

tante Sidonia

18-10-2016 om 17:26

haha

ik zeg niet dat IK vrouwen zonder make up onverzorgd vind. Nee, zeker niet; zelf draag ik bijna nooit make up.
'Sommige vrouwen zijn zonder make up mooi'...Wat een uitspraak. Ik vind eerder soms make up mooi. Ik vind het naturel mooier hoor. Dat scherp opgemaakte met felle kleuren enzo.... vind het maar niks.

Max

Max

18-10-2016 om 20:02

tips

Scherp mesje, milde zeep, niet hard drukken en bij voorkeur met de haargroei meescheren.

Verder, voor de statistieken: ik vind een mooie make up toevoegen aan het accentueren van pluspunten. En dan hoef je heus niet met roze en rood of jaren 70-blauw aan de slag. En ook hoef je je hele toet niet vol te plamuren met foundation.

Wat iemand achter haar onderbroek uitvoert maakt me niet uit.
Zelf scheer ik af en toe wel en soms even niet.
Wilde oerwouden lijkt me niet zo prettig, persoonlijk. Ik houd zelf van gladde benen, gladde oksels en beneden op zn minst goed bijgehouden.

Marianne

Marianne

18-10-2016 om 20:40

Scheermes

Ik gebruik een scherp scheermes en meestal conditioner. Graag gladde lippen want ik vind het vies om met schaamhaar door het maandverband te flotsen en ik heb ook geen trek in urinedruppels of kleefsperma dat gezellig meelift in het schaamhaar.
Sinds de eerste zwangerschap heb ik het glad, had geen zin in haar dat klem zit in de hechtingen. Aan de voorkant wel haar, randjes bijgewerkt.
Om de dag scheren om het bij te houden, benen, oksels, schaamstreek en één keer in de week supernetjes.

Herfstblad

Herfstblad

18-10-2016 om 22:01

Smeren

Ik ben rond de 50 en heb een kleuterdoos.. Zo, ik heb 't gezegd ... Persoonlijke keuze, om alle redenen hier boven al genoemd. Manlief scheert trouwens ook, down under, al is het minder frequent dan ik.
Ik scheer om de week, kaal. Streepjes en andere 'landingsbanen' zijn mij te lastig. Ik werk met een wegwerp-scheermes en 'sensitive' scheergel van kruidvat huismerk. Heb geleerd dat 't geheim zit in (zo veel mogelijk) koud water naspoelen, zodat de porieen sluiten. Dan droog deppen en insmeren met zinkzalf. Ik gebruik sudocreme.
Ja, het jeukt wat als de haartjes weer gaan groeien. Maar ingegroeide haartjes of ontstekingen heb ik nagenoeg nooit.

Oerwoud

Oerwoud

19-10-2016 om 09:40

Het zou niet in mij opkomen

om me waar dan ook te scheren. Ik lees dit alles met verbazing. Nou ja, als er haartjes op de bovenlip zouden verschijnen, dan haal ik het er wel af. Maar verder was ik me gewoon elke dag, trek schone kleren aan en kam mijn haar. Lijkt me wel voldoende. Als je ongesteld bent stink je van onderen toch wel, haar of niet. Dat heeft moeder natuur zo geregeld, omdat je dan niet vruchtbaar bent. En verder stink ik echt niet. Nou ga ik er ook niet halfnaakt bij lopen, anders zou ik er misschien anders over denken.

Beertje

Beertje

20-10-2016 om 10:14

Geweldig onderwerp dit....

Ik kom echt niet meer bij gewoon. En ja ik scheer dagelijks mijn oksels benen en complete doos. Zelfs mijn kont is onthaard... En dat doe ik met een venus mesje met die paarse kussentjes en gebruik geen schuim of zo. Gaat al jaren goed. Mijn partner scheert zich ook kaal. En ja persoonlijk vindt ik het fijner dan die haren. Zeker tijdens orale feestjes in bed. Ik moet wel zeggen dat als mijn vriend "vergeet"zich te scheren dat ik zo een stekelkussen niet echt waardeer in mijn gezicht hahaha.

Wilgenroosje

Wilgenroosje

20-10-2016 om 10:30

Beertje

Grappig. Helemaal kaal en dan als nickname "Beertje". Beertjes zijn doorgaans toch behoorlijk behaard.

Beertje

Beertje

20-10-2016 om 11:36

@ Wilgenroosje

Hahaha ja klopt. Ach ik knuffel heel graag. Maar kaal, een kale beer dus hahaha.

Origine du Monde

Origine du Monde

20-10-2016 om 11:43

Stekelkussen in je gezicht?

Dan deepthroat je hem er tot huigsplijtens in, of je partner heeft een micropenis. Beide lijkt me geen feestje.

meelezer

meelezer

20-10-2016 om 12:39

sudocreme?

Iemand gebruikt sudocreme na het scheren las ik. Nou dan nog liever haartjes daar tegenkomen tijdens de seks dan die geur en die witte laag die heel lang blijft zitten.

Beertje

Beertje

21-10-2016 om 09:51

@Origine du Monde

Oraal wil niet alleen zeggen die lans in je mond nemen en verder niks whahahaha. Er komt toch meer bij kijken dan alleen dat ding achter tegen je huig aan duwen.... Maar dat is een volledig off topic verhaal.

Verder vind ik die sudocreme ook niet zo een goed idee dat spul legt een afdichtende laag op je schaamlippen en blijft zo lang zitten.

40er

40er

21-10-2016 om 11:18

Origine du monde

Ken je het liedje van Chef (southpark) chocolate salty balls?

En sudocreme vind ik ook niks hoor, liever scrubben of (bijna) dagelijks scheren, dan eigenlijk geen klachten

Beertje

Beertje

21-10-2016 om 12:24

@40er

whahahahaha precies jij snapt em...

Schepje er bovenop

Wil ik wel een schepje bovenop deze discussie doen. Ik doe het down under al jaren met de......silk-epil. En daar waar ik met dat ding niet makkelijk kan komen of verwacht dat ik wel eens gebeten zou kunnen worden, wax. Het is een kwestie van je huid goed strakhouden en even doorbijten. Tenminste, de eerste paar keer. Er komt zoveel minder terug, dat het steeds minder voorstelt.

Ik zou echt geen begroeiing meer willen.

Mikkie

Mikkie

21-10-2016 om 13:40

ieuw

Wax, nieuw, ik zit dit met een naar gevoel te lezen. Maar voor sommigen geldt 'pijn is fijn'

Maar van iedereen die alles helemaal kaal maakt valt het mij op dat niemand de boel weg laat laseren. Dat lijkt mij dan wel zo praktisch.

Taruh

Taruh

21-10-2016 om 16:18

nou

dan is het toch fijn om te weten dat de bushy onderkant weer helemaal terug is volgens het toonaangevende blad Tatler.

Zo zelfs dat de dailymail het weer heeft overgenomen.

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-3853076/Tatler-magazine-declares-bush-fashion.html

Pijn is fijn

Nou Mikkie, datzelfde gruwelgevoel dat jij kennelijk bij waxen hebt, heb ik bij de gedachte dat ik volbebost zou moeten zijn. Ieuw. Pijn is fijn?....nee hoor, ik wax niet in het kader van pijn is fijn. Wel heb ik altijd het yes-gevoel van een waxstrip vol met haartjes die daar met wortel en al in hangen en heb dan echt zoiets van: dat wil je toch niet op je ... hebben. De gladheid met waxen is echt ongelofelijk. En heb ook iedere keer weer zoiets van: wat is het toch onlogisch dat daar haar zit.

Wat laseren betreft, je moet of meerdere behandelingen in een dure salon doen of zo'n doe het zelf ding, ook duur en ik ben nog geen overtuigende verhalen tegengekomen dat het ook werkt.

Mikkie

Mikkie

21-10-2016 om 19:44

bebost??

Nee dan moet je even goed teruglezen. Ik heb een klein streepje en trim alles wat ik nog heb heel kort. Ik hou niet van bebost maar wil ook geen kleuterdoos. Waxen, nou nee... maar jij bent een bikkel.

Laseren lijkt mij juist wel een fijne en permanente oplossing.

Sauna

Dat je in de sauna voor gek loopt met je originele beharing herken ik trouwens helemaal niet. Ik was van de week in Elysium waar honderden mensen in hun nakie lopen. Niet dat ik specifiek kruiskijk, maar alle stadia van be- en ontharing lopen er rond.

skik

Wilgenroosje

Wilgenroosje

22-10-2016 om 18:23

Haha Skik

Goeie foto.

Laseren

Lijkt mij op zich ook een goede oplossing, maar ik heb nog geen succesverhalen gehoord over de thuis-laserapparaatjes (behalve van de fabrikanten zelf), jij wel?

Beertje

Beertje

01-11-2016 om 11:20

Skik

Whahahaha ieuuwwwww vies zo een kale beer.!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.