Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Pizza beleg, wat zijn jullie toppers?

Vanavond eten we pizza. Nu heb ik wel eens zin in iets anders dan mijn standaard dubbel ansjovis kaas combinatie. Zoon belegt zijn helft meestal met ham, ananas en salami.

Waarmee beleggen jullie je pizza?


Ik citeer mijn moeder als ik schrijf: "Zolang je het niet proeft, weet je niet wat je mist!"

Zeker waar, RK, maar ik zie hier dingen voorbij komen die "staafmixer erop" waardig zijn. Niet alles hoeft met elkaar gecombineerd te worden he... fijne pure smaken, dat is meer mijn ding.

https://recepten.lidl.nl/recept/pizzarolls-met-oude-kaas-pesto-en-italiaanse-vleeswaren

Voor als je wel even bezig wilt zijn. Ik laat de olijven weg en de truffelsalami kan ook zonder truffel voor de kinderen. Je kunt elk rolletje maken naar smaak.

Gezien pizza zo vaak op menu staat is dit net even wat anders maar zeker voor herhaling vatbaar 

Ysenda schreef op 18-06-2021 om 14:26:

[..]

Dat vond ik ook, maar met de kant en klare bodems die je tegenwoordig kunt watvik kopen is het niet meer werk dan het beleggen van een boterham.

Het is sneller klaar dan dat ik moet wachten op het bezorgen van een bestelde pizza.

We laten zelden pizza's bezorgen. Voor dat geld bestel ik liever iets wat ik niet uit de diepvries kan rukken 😀 . Zo hebben we een paar keer poke bowl gegeten.  

RodeKrullenbol schreef op 18-06-2021 om 20:20:

Ik citeer mijn moeder als ik schrijf: "Zolang je het niet proeft, weet je niet wat je mist!"

en mijn man als iets er niet geweldig uit ziet. "Het is toch donker waar het komt". 

Groene pesto, ui, tomaat, mozzarella basilicum, lekker

Tonijn. Mozzarella uiteraard.  En gemengde zeedingen van de Jumbo. Kappertjes.

Potjandorie, het gaat maar door met die lekkere pizza's hier. Zit ik dit telezen terwijl ik honger heb.... Rara wat eet ik straks😎

Pizza met een Limburgse twist? Dat wil zeggen: met een flinke schep 'zoervleisj' er bovenop?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.