Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Anna3

Anna3

12-01-2009 om 22:34

Pyjama

De winter is weer even voorbij, maar toch verlang ik nog steeds naar een fijne nieuwe warme pyjama. Die comfortabel is maar ook nog een beetje elegant. Dus geen smalle pijpen (model wortelbroek), geen lichtblauw of roze, geen (kinderachtige) prints. Heb al een hele zoektocht gemaakt, Hema, Bijenkorf V&D, Wehkamp, maar ik kan nog niet slagen. Kan wel losse broeken vinden en losse shirts, maar dat vind ik niks. Iemand tips? Of heb ik een onmogelijke missie?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Plien

Plien

12-01-2009 om 22:48

Misschien bij

... Hunkemöller?

Rieke

Rieke

12-01-2009 om 23:21

E shop van esprit

Daar heb ik een pyama besteld. Nog niet binnen, dus kan je geen verdere details geven over draagcomfort.

Toch hema?

Ik heb er een paar weken terug een bij de hema gekocht. Zwart beetje glanzend katoen met v-hals met satijnen strook erlangs. Staat ook op de website van de hema (zie onlineshop -> dames -> nachtkleding -> pyama silverlabel). Er staat bij 'tijdelijk niet leverbaar', maar het lijkt er dus op dat die binnenkort wèl weer leverbaar zal zijn.

Hier ook hema..toch....

de losse grijze broek en een losse grijs/zwart gestreept shirt. (grote) Dochter vind het heerlijk zitten.

O..enne...henm

heeft hier ook een hele grote colectie met vanalles.

Guinevere

Guinevere

13-01-2009 om 18:33

Kinderpyjama hema

Ik koop vaak (voor mezelf) een grote-meisjes-pyjama van de Hema. Daar zitten vaak leuke tussen, maar die zijn niet kinderachtig. Ik neem dan maat 170. Ik vind die mevrouwen-pyjama's vaak niet leuk. Veel beertjes- en schaapjesdingen, die ik juist eerder als kinderpyjama verwacht....of net het tegenovergestelde, oude mevrouwenpyjama's of juist weer flodderdingen met blote schouders....
Voor mij dus kindernachtkleding!

Rafelkap

Rafelkap

13-01-2009 om 18:55

Ook esprit

ik heb er ook 1 van esprit. Slaapt heel lekker!

Anna3

Anna3

13-01-2009 om 21:56

Bedankt en guinevere

Bedankt iedereen. Ik geloof dat ik een beetje errug kritisch ben.
Guinevere, dat is precies wat ik bedoel, dat akelige roze spul met idd beertjes enzo. Aan de mogelijkheid om 'ns naar de kindermaten te kijken daar had ik nog niet aan gedacht. Misschien is dat wat, met m'n 1.74 m maar tenger postuur..

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.