Huis, Tuin en Keuken

reina
26-01-2009 om 10:46
Sneeuwklokjes!
Yes, ze bloeien, de eerste sneeuwklokjes, elke dag zie ik er meer boven de grond komen. De winteraconietjes staan bijna in bloei en de kerstrozen ( die vorig jaar deze tijd al 2 weken volop in bloei stonden) laten hun knoppen zien. Beetje lentegevoel krijg ik al!

Guinevere
26-01-2009 om 11:20
Hier ook
De sneeuwklokjes zijn nog niet helemaal open maar ik zie het wit van de bloemblaadjes al! Voor het ultieme lentegevoel heb ik ook een bos tulpen neergezet. Jammer dat het nog een beetje koud is om buiten in de tuin te zitten. Maar in februari lukt dat soms al een half uurtje.

Bastet
26-01-2009 om 13:24
Ja!
Ja,hier zag ik ook een weekje geleden de eerste bloeiende sneeuwklokjes!
Bastet

tuinbezitter
27-01-2009 om 13:30
Snik snik
Bollen zat geplant in mijn nieuwe tuin. Ik zie alleen nog groene puntjes boven komen. Van wat, weet ik niet. Geen sneeuwklokje te zien, wel neergezet.
snik snik snik.

Vera*
27-01-2009 om 14:44
Hier wel
Man en dochter hebben ze me geweze, zo leuk dat ze het vinden. Maar ik zag ze pas met mijn neus bij de grond.

tuinbezitter
27-01-2009 om 15:43
Bij nader inzien
Zitten ze er wel!! Hiep hiep!! Goed dat je erop wijst Reina want ik ben nog eens met mijn neus over de grond gaan speuren.....en ja hoor!! Ze zijn boven de grond, mijn sneeuwklokjes, maar ze zitten nog in de knop. Mijn dag is goed. Wat is nu ook alweer het volgende? Ik meen crocussen, ja? En binnen heb ik narcissen staan met de naam bridal crown. Het aardige aan die soort is dat de bloemen erg lekker ruiken. En niet zo'n beetje ook. De hele kamer ruikt ernaar. Als ze uitgebloeid zijn gaan ze naar buiten, ook de tuin in. Maar zover is het gelukkig nog niet.
He leuk.