Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Speelgoed idee gevraagd


Gingergirl schreef op 20-07-2022 om 10:30:

[..]

Nee het gaat niet om hoe groot het is. Je begrijpt mijn punt niet, misschien niet goed uitgelegd. Als je een feestje/ etentje organiseerd voor je werknemers bv als afsluiting van het jaar of ter ere van iets dan is het een soort cadeau aan je werknemers. Om te zorgen dat het een feestje voor hun is, is het dan wel leuk als er iets voor de kinderen geregeld is. Op het jaarlijkse bedrijfsfeest van mijn man( ook klein bedrijf) is altijd een springkussen en 2 meiden ( dochter en vriendin van de directeur) die de kinderen bezighouden met spelletjes en sminken enzo. Juist zodat de werknemers een leuk feestje met elkaar hebben ( saamhorigheid, teamspirit) en niet alleen maar met hun kinderen bezig zijn of een dure oppas moeten vragen met als gevolg dat vele niet naar zo'n feest gaan.

Als er bij ons werk een feest is waar ook partners en kinderen mee mogen, is dat meestal op een externe locatie omdat er teveel mensen zijn voor in een tuin bij iemand. Er zijn dan ook meerdere kinderen en een springkussen/speelgoed voor hun of zo.

Maar als er maar drie kinderen in totaal komen, zou ik ook niet enorm groot uitpakken, zeker niet als het bij iemand thuis is en de kinderen zich binnen moeten vermaken.

MamaE schreef op 20-07-2022 om 10:37:

[..]

Als er bij ons werk een feest is waar ook partners en kinderen mee mogen, is dat meestal op een externe locatie omdat er teveel mensen zijn voor in een tuin bij iemand. Er zijn dan ook meerdere kinderen en een springkussen/speelgoed voor hun of zo.

Maar als er maar drie kinderen in totaal komen, zou ik ook niet enorm groot uitpakken, zeker niet als het bij iemand thuis is en de kinderen zich binnen moeten vermaken.

Nee klopt bij 3 kinderen is het anders maar zeker wel netjes als er iets geregeld is, dat vind ik wel normaal.

Volwassenen die niet of nauwelijks plezier beleven aan het vermaken van kinderen? Zij zijn in zeker opzicht niet te benijden!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.