Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

String dragen

Hallo allemaal, 
Ik ben momenteel moeder van 2, 1 van 10 en 1 van 7. Ben 39 jaar. Heb altijd al strings gedragen, maar hoorde laatst op het schoolplein dat weinig moeders dit nog dragen op die leeftijd? Wat vinden jullie en hoe denken jullie hier over. 
Hoor graag jullie mening! 
Groetjes Ilona


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
IlonaK

IlonaK

13-03-2022 om 12:20 Topicstarter

Inderdaad. Altijd dezelfde nutteloze praat. 

IlonaK schreef op 13-03-2022 om 12:20:

Inderdaad. Altijd dezelfde nutteloze praat.

Dus waarom zet je die nutteloze praat hier voort? Het is totaal oninteressant.

IlonaK

IlonaK

13-03-2022 om 13:03 Topicstarter

Ben gewoon benieuwd hoe andere moeders hier over denken en wat zij dragen qua ondergoed. 

IlonaK schreef op 13-03-2022 om 10:39:

Nee klopt. Maar vind het vervelend dat andere vrouwen daar zo'n mening over hebben.

En daarom ga je er nog eens apart naar vragen om je te ergeren aan onze antwoorden?

Doe lekker gewoon wat je zelf prettig vindt en laat die negatieviteit los wat anderen eventueel wel of niet denekn, dat is mijn tip.

Ik vind strings ook rare dingen en ik zou me zomaar kunnen laten verleiden tot een uitspraak in die richting. Maar wat weet ik ervan? Ik heb nog nooit zo’n ding aan mijn kont gehad, het lijkt me heel ergerlijk en kriebelig. En wat zou het voordeel ervan zijn? Ik heb geen behoefte mijn vooroordelen proefondervindelijk te toetsen. Ik vind strings dus stom. Maar wat kan het jou schelen? Jij ervaart kennelijk voordelen aan het dragen van strings die mij volledig ontgaan. Prima toch. Het is geen interessante discussie: ieder zijn meug.

IlonaK

IlonaK

13-03-2022 om 13:23 Topicstarter

Ik vind ze wel lekker zitten inderdaad. Niks geen gekriebel oid. 

IlonaK schreef op 13-03-2022 om 10:39:

Nee klopt. Maar vind het vervelend dat andere vrouwen daar zo'n mening over hebben.

en dan ga je ook nog op een forum erover posten. .... als het je geen bal kon schelen waarom begin je er dan over?

gr Angela

Als je over van alles wat je doet een oordeel moet hebben van een ander dan zou ik toch een keer hulp gaan zoeken. 

"Momenteel moeder van 2". Maar volgende week weer niet? Rare openingszin.
En wie er welk ondergoed draagt lijkt me een raar schoolpleingesprek. Ik heb duideiijk wat gemist al die jaren.


Weet je zeker dat je een vrouw van 39 bent? Want dit is bovendien je eerste post hier.

WendelmoedM schreef op 13-03-2022 om 14:25:

"Momenteel moeder van 2". Maar volgende week weer niet? Rare openingszin.
En wie er welk ondergoed draagt lijkt me een raar schoolpleingesprek. Ik heb duideiijk wat gemist al die jaren.


Weet je zeker dat je een vrouw van 39 bent? Want dit is bovendien je eerste post hier.

Scherp!

WendelmoedM schreef op 13-03-2022 om 14:25:

"Momenteel moeder van 2". Maar volgende week weer niet? Rare openingszin.
En wie er welk ondergoed draagt lijkt me een raar schoolpleingesprek. Ik heb duideiijk wat gemist al die jaren.


Weet je zeker dat je een vrouw van 39 bent? Want dit is bovendien je eerste post hier.

Zwanger, dus 3e op komst?

Als je strings lekker vindt zitten, dan draag je ze toch gewoon, ongeacht wat anderen ervan vinden. Mijn voorkeur gaat echter uit naar onderbroeken waarbij er meer bedekt is. 

Esther-Forumbeheer

Esther-Forumbeheer

13-03-2022 om 17:18

Ik denk dat er genoeg meningen voorbij zijn gekomen. Genoeg rapportages ook. Ik sluit deze discussie. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.