Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Dees

Dees

09-03-2016 om 11:52

Thee drinken


Uitdruipen losse theeblaadjes

Ik gebruik ook losse thee, maar ik ben niet tevreden met het systeem om de gebruikte blaadjes uit te laten druipen voordat ze de gft ingaan. Losse-thee-gebruikers, hoe doen jullie dat?

Charis

Charis

18-03-2016 om 09:40

Vieze bijsmaak

Los van eventuele bacteriegroei vind ik een reeds gebruikt theezakje ook een vieze bijsmaak hebben. Kan het niet zo goed omschrijven, maar voor mij geen tweede ronde met een theezakje dat al helemaal is afgekoeld.

Ik heb van Ikea een theepot met filter, die kun je goed schoonmaken en werkt voor mij prima als ik losse thee wil zetten:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90150071/

Die Columbia van Bodum heb ik ook altijd mooi gevonden, maar is me te duur. Misschien als ik een keer geld over heb

Kaaskopje

Kaaskopje

18-03-2016 om 10:26

Juno

Bah, dat is echt niet fris!

Ad Hombre

Ad Hombre

18-03-2016 om 20:01

Charis

"Die Columbia van Bodum heb ik ook altijd mooi gevonden, maar is me te duur. Misschien als ik een keer geld over heb "

Was een cadeautje van m'n moeder. We hebben hem al best lang. Zo lang dat de rubber afsluitring al een keer vervangen is. Volgens mij gaat ie eeuwig mee, dus zie het als een investering

Filter

Ik heb zo'n klassieke bredemeijerr pot. Daar heb ik een los filter bij, een soort metalen gazen 'beker' die je in de potvhangt. Voir losse thee dus. hij leunt dan op de opening zeg maar. Na een paar minuten trekken zet je die in de gootsteen en dan kiep je de blaadjes een tijdje later in de vuilnisbak. Ideaal. Heel gemakkelijk
Ijk schiphol te maken en te vullen. Bij Simon levelt gekocht volgens mij. Super ding.

Ingrid

Kaaskopje

Kaaskopje

19-03-2016 om 14:17

Haha Ingrid

Vanaf jou is Schiphol wel een beetje ver!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.