Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lynna

Lynna

12-01-2009 om 21:43

Traktaties op het werk

Donderdag is mijn laatste werkdag. Ik wil geen officieel afscheid, maar een heel informeel afscheid. Iedereen mag me in de mediatheek gedag komen zeggen en ik wou daar koffie en thee schenken, voor de leerlingen heb ik bergen snoep gekocht en dan wat hapjes/lekkere dingetjes voor de collega's. Maar wat dan? Tis in principe de hele dag, dus het mag niet oud worden of uitdrogen. Wat overblijft (kan best heel veel zijn, ik heb immers geen idee hoeveel collega's er komen) wil ik gewoon mee terug naar huis nemen. Liever geen chips enzo. Maar koekjes, en wat dan nog meer? Iemand tips?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petr@

Petr@

12-01-2009 om 21:50

Cake?

En dan in allerlei lekkere smaken, chocolade of gemarmerd of bitterkoekjescake! Bus slagroom ernaast en smullen maar!
Of muffins?
Bonbons? Of van dat zeebanket, ook altijd zeer smakelijk.

(ben op dieet, dit helpt dus niet echt, krijg meteen trek)

gr.
Petr@

amk

amk

12-01-2009 om 22:41

Wat het hier goed doet

mandarijntjes. Zeker zo na de feestdagen en tussen de nieuwjaarsborrels gaan die meestal erg snel.
Verder kleine chocolaatjes, en ook 's morgens wat hartige dingen.

groet,
Angela

Slagroomsoesjes, negerzoenen (ohnee, die hebben nu een andere naam, maarje weet wel wat ik bedoel)

Kaaskopje

Kaaskopje

13-01-2009 om 01:02

Ik ook

Ik moet morgen trakteren op het werk. Het personeel is inmiddels tot zo'n stevig aantal uitgegroeid dat ik niet meer op taart ga trakteren, veel te kostbaar. Ik zit zelf ook aan cake te denken én mandarijntjes. Ik heb eerder op mandarijntjes getrakteerd en dat viel in in goede aarde.

reina

reina

13-01-2009 om 07:01

Bijv.

Een grote schaal neerzetten met kleine dingetjes zoals chocolaatjes, petit-fours, spekkies.

Beetje chic

Collega's hier zijn erg verwend én dol op eten. Werkelijk álles is dus reden om te trakteren en alle traktaties zijn al eens langsgekomen. Totdat er rond kerst een vertegenwoordiger klaarstond met een schaal soesjes, mandarijnpartjes, druiven en cakeblokjes met een chocoladefontein. Groots succes!! Ideetje voor als je zo'n ding kunt lenen?

Kaaskopje

Kaaskopje

14-01-2009 om 02:13

Het zijn geworden

soesjes, Tommies en een heleboel mandarijnen. De mandarijnen werden wederom erg op prijs gesteld en de soesjes en Tommies waren zo op

Lynna

Lynna

15-01-2009 om 07:22

Ikke

Ik stelde de vraag, maar Kaaskopje ging ook trakteren en kon de antwoorden prima gebruiken.

Maar je tip is nog niet te laat, ik ga straks inkopen doen!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.