Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Marsudan

Marsudan

15-02-2009 om 08:54

Verhuisservice tnt

Ik ben verhuisd en heb de verhuisservice van TNT genomen, voor drie maanden.
Nu merk ik dat die verhuisservice flink wat te wensen overlaat: post van mijn ex wordt soms naar mij doorgestuurd, post van hem naar mij, en het ergst van al is dat er ook post 'gewoon' in het oude huis blijft liggen. 15 kilometer hier vandaan en totaal niet op de route naar mijn werk bijvoorbeeld.
Nu krijg ik van TNT de gelegenheid om die verhuisservice te verlengen - tegen een erg duur tarief. Maar ik ben er klaar mee. De Postbank (thans ING) heeft nu voor de tweede keer gegevens over een nieuwe rekening verstuurd omdat die én niet hier, én niet bij mijn ex, én niet bij het oude huis zijn aangekomen. Die zijn trouwens niet snel met adreswijzigingen, maar dat terzijde.
Ook al lijken onze achternamen op elkaar, je betaald toch voor die service? Herkent iemand dit?
Groetjes, Marsudan

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Jammer zeg

ik heb er geen problemen mee gehad.
Heb wel lang op de verhuiskaarten meoten wachten destijds, maar na n mail aan tnt kreeg ik zelfs dubbele pakjes.

Zonde dat het bij jou zo mis loopt daar...

gula

Marsudan

Marsudan

15-02-2009 om 10:07

Gula

Ja, het jammere is ook dat ik met ex niet zo'n geweldig contact heb, dus om om post te gaan vragen vind ik al niet leuk
Maar eergisteren heeft iemand mijn voicemail ingesproken, over de verhuisservice, en een 06-nummer achtergelaten? Beetje vreemd, maar ik ga maandag maar eens bellen wat die meneer wil...

Ervaring

wij hebben post van mijn schoonmoeder laten doorsturen naar ons adres na haar overlijden. Nou...wat een ellende. Veel ging naar haar oude woning (gelukkig erg goed contact met nieuwe eigenaren, dus geen probleem) en af en toe kwam het in stapels opeens hier binnen.
Ook post is kwijtgeraakt. ERg vervelend, o.a. van het UWV van mijn zwager (geestelijk beperkt) en dat is niet echt wat je wilt...druk ik me lichtjes uit.
Wij waren niet echt tevreden. Weleens een klacht ingediend en toen wat afgescheept met standaardmailtjes van tnt.
Het is dat er niet echt een alternatief is, anders waren we zeker overgestapt.

groetjes van Purk

p.s. toeval....net bij de mail een mailtje van nieuwe bewoner dat er post is gekomen van het UWV...voor zwager! Het is toch wat....vijf maanden geleden al nieuwe postadres doorgegeven....ook zij vinden het dus moeilijk om post goed te adresseren....zucht.

Jeetje zeg

toch al wel veel slechte ervaringen.
Ik zou dan ook niet meer verlengen hoor, dan maar wat extra bellen om zeker te weten dat iig de belangrijkste instanties het juiste adres hebben

gula

Hetty,*

Hetty,*

15-02-2009 om 22:28

Yep

Ook hier post ontvangen voor de nieuwe bewoners van ons oude huis op ons nieuwe adres (ja lees de zin nog maar een keer . De achternaam van die mevrouw heeft een "v" in het midden, waar wij "ff" hebben, erg verwarrend voor TNT blijkbaar.
Verder werkt er heel veel niet omdat lang niet alle bedrijven hun post via TNT laten bezorgen èn omdat het bij bedrijven nogal moeilijk schijnt te zijn om je adreswijziging door te geven.
Wij zijn nu 1.5 jaar verhuisd en de nieuwe bewoners krijgen nog steeds post van ons, veel reklame, maar ook van bedrijven die al lang een adreswijziging hebben ontvangen. Ze vonden het zo irritant dat we een brief kregen met de mededeling dat ze niet meer gingen doorsturen naar ons.
Ik heb stickervellen gemaakt met ons nieuwe adres erop en dat is de oplossing. Op die manier hoeven zij weinig moeite te doen en kunnen wij alsnog de doogrestuurde post nabellen/schrijven.
Groetjes Hetty,*

MaximeM

MaximeM

15-02-2009 om 23:49

Terug naar afzender?

Hoi,

Zou het misschien niet beter werken als de verkeerd geadresseerde post niet doorgestuurd wordt naar het juiste adres maar terug gaat naar de verzender? Zou dan misschien efficienter het nieuwe adres worden genoteerd? (desnoods kan de nieuwe bewoner dan alleen even een lijstje maken met de namen van de bedrijven waar ze het naartoe terug hebben verzonden) Standaard stickertje dus: retour afzender, is verhuisd. Wij herkennen het ook hoor, de donald duck die al een jaar verkeerd bezorgd wordt (niet onze ervaring maar die van een neefje van ons)

Maxime

brenda-34

brenda-34

16-02-2009 om 11:46

Jemig

Ik heb een keer iets naar iemand gestuurd naar het nieuwe adres. Die ontving het toen op het oude woonadres.

Marsudan

Marsudan

17-02-2009 om 20:15

Bellen

Ik heb vandaag gebeld naar het 06-nummer wat was ingesproken op de telefoonbeantwoorder. De man daar was wel van TNT maar wist totaal niet waar ik het over had. Of ik morgenmiddag even terug wil bellen :-S
Wordt vervolgd, dus. Hopelijk neemt ex deze week mijn post mee...
Groetjes, Marsudan

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.