Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

oepsie

oepsie

06-02-2009 om 12:50

Voor ik mijzelf voor gek zet....

Heb me vanmorgen heel boos gemaakt en voor ik mijn beklag ga doen bij de bedrijfsleider wil ik even horen of ik niet teveel doordraaf en mijzelf voor schut zet.
Ik heb deze week bij de plaatselijke c1000 2 varkenshaasjes gehaald, waren in de reclame volgens de folder. Er hingen op maandagmorgen nog geen reclameborden, maar er was een flinke vitrine met varkenshaas en de bekende reclamesealing er om heen. er stond welliswaar nog geen actieprijs op , maar dat is voor maandagmorgen niet gek.
Thuisgekomen zie ik dat de aktieprijs niet berekend is, dus ik vandaag even terug. Volgens slager: Dit was geen varkenshaas, maar een varkenshaas q-linesse (dat houdt in dat deze gevacumeerd en gepekeld is, een waterbom dus). Ik als consument had moeten weten dat dit geen varkenshaas maar een bijzondere varkenshaas was.........
Nou het was de enige die er lag in ruime hoeveelheden.
Ligt dit aan mij dat ik me bedrogen voel, of ga ik gewoon teveel over de zeik.
oepsie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bij c1000 klopt de kassa vaak niet

Al zo vaak gehad dat de actieprijs voor brood (op dinsdag 3 voor 2,99) niet in de kassa stond. Afgelopen donderdag was de chips 1,39 terwijl er een knots van een bord boven stond met 0,99. Moesten ze over bellen en overleggen en corrigeren. Kostte me zowat 10 minuten. Het was dat ik 3 zakjes had en dus recht had op 1,60, anders had ik 't erbij gelaten (maar er wel van gebaald).

Shampoo

Ook bij C1000: 3 flessen Schwarzkopf shampoo voor 5 euro. Bij de kassa bleken ze per stuk 2 euro 20 te kosten. Stond de korting nog niet in de kassa. Prima, kan best, maar dan hoef je niet zo chagrijnig te zuchten als je het handmatig aan moet passen.
Als je nou terug gaat met die varkensdelicatessebommetjes van je, draai dan even dit draadje uit en vertel ze bij de C1000 dat ze niet goed bezig zijn!

in

in

11-02-2009 om 19:46

Daarom kom ik niet meer bij de c1000

hier is er altijd wat met de akties:
of ze hebben het gewoon niet, of ze zijn nét op, of de prijs klopt niet
laatste keer dat ik er geweest ben was met een speciaal vlees tas. de tas kon je vol vlees kopen voor een paar euro. ik naar de c1000 slager voor de vlees tas, nee die heb ik niet mevrouw krijgt u met de post. ik weer naar huis. mijn moeder komt volgende dag met tas weer thuis. de tas lag daar gewoon in de winkel. ik weer naar de slager. pech mevr de tassen zijn net op............. sindsdien kom ik er dus niet weer en de tas heb ik ook nooit gekregen via de post!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.