Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Waarom blijft men A-merken kopen?

djezus, wat een geleuter over slappe koffie/thee zeg 

Kersje schreef op 06-09-2025 om 18:58:

Nope het ging erom dat ik aangaf blij te zijn geen koffie te drinken omdat dat zo duur is. En daar kwam een reactie op waaruit zou moeten blijken dat koffie goedkoper is als thee. Alleen was dat duidelijk niet helemaal een correct voorbeeld. 

Kersje schreef op 06-09-2025 om 18:58:

Zeg dat wel - en het maar draaien totdat mijn koffie gekleurd water is zodat ze nog gelijk heeft. Van mij mogen ze mijn twee schepjes per dag koppelen aan fictieve liiiiters water.... haha.

Decembermamma schreef op 06-09-2025 om 19:28:

[..]

Nope het ging erom dat ik aangaf blij te zijn geen koffie te drinken omdat dat zo duur is. En daar kwam een reactie op waaruit zou moeten blijken dat koffie goedkoper is als thee. Alleen was dat duidelijk niet helemaal een correct voorbeeld.

Ik vind het ook wat veel moeite, maar hier ben ik het wel mee eens. Tenzij je het aller-allergoedkoopste neemt, is koffie héél veel duurder dan de genoemde kleine 4 euro per pond. Het rekensommetje van Valeria kwam mij ook wat vergezocht over. 

Maar mijn enorme theeconsumptie zorgt er wel voor dat er hier in huis meer geld wordt uitgegeven aan thee dan aan koffie denk ik 

FruitMoeder schreef op 05-09-2025 om 14:58:

[..]

Wees blij! Koffie is niet het toppunt van gezond. Een kopje thee is veel beter.

Koffie heeft behoorlijk wat gezondheidsvoordelen, mits je het met mate gebruikt. Net als de meeste soorten (kruiden)thee, die moet je ook niet persé onbeperkt drinken. 

Ik drink zowel koffie als thee en ik vind ook dat mijn levensgeluk best wat mag kosten. Heb echt nooit overwogen om minder/geen koffie meer te drinken vanwege de kosten.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.