Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vera*

Vera*

22-10-2013 om 13:28

Wat kopen bij de Lidl??

Ik weet dat er een poos(je) geleden een draadje is geweest over wat lekker is bij de Lidl.
Helaas kan ik het draadje niet meer vinden.
Morgen ga ik (eindelijk) naar de Lidl. Wat zal ik kopen?


Dalarna

Dalarna

24-10-2013 om 19:54

speculaas niet kopen...

Jongste wilde gisteren drie van die grote stukken speculaas meenemen, goed plan, lekker bij de thee maar we bijten onze tanden er op stuk helaas!

Tink

Tink

24-10-2013 om 20:24

MoederMop

Ja he? Die appels smaken inderdaad net als vroeger

Binnenkort trouwens opletten, want dat geldt ook voor veel mandarijnen tegenwoordig, die vallen altijd weer tegen. Behalve... die van de Lidl en dan wel specifiek die in kistjes, met nog blaadjes eraan. Die zijn heerlijk

m

m

24-10-2013 om 21:23

kist

Maar wat moet je dan weer met die al die mandarijnen kistjes beginnen.. die stapelen zich vlot op in die periode, alleen al om die kistjes laat ik ze soms toch staan

neteret mut

neteret mut

24-10-2013 om 22:53

die gaan

in de kachel als aanmaakhout

die kistjes

deden t goed als kerststalletjes met knutselen,gauw weggeven aan school etc

Christel

Christel

25-10-2013 om 13:02

Juist wel die speculaas kopen

Die speculaasbrokken, 4 grote in een verpakking (van Estella), zijn hier favoriet juist omdat ze zo hard zijn.

Tango

Tango

25-10-2013 om 16:03

Broodjes

Wij halen wekelijks verse broodjes (croissants, chocoladebroodjes of kaneelbroodjes mmmm) bij de Lidl. Zijn heel goedkoop daar. Maar helaas hebben ze die niet bij alle Lidl-filialen. Net terug van een midweekje weg waar ze dat dus bij Lidl niet hadden
Verder haal ik er crackers (van die hele dunne), flesjes smoothie, bij voorkeur aardbei/banaan en potten hazelnootpasta.
De Lidl zit bij ons net te ver weg voor de vaste boodschappen. Daarvoor gaan we meestal naar Aldi en C1000. Lidl is dus meer voor de lekkernijen.
En oh ja, limonade heb ik er ook weleens gehaald, maar wat een vreselijke doppen inderdaad. Ik krijg ze nauwelijks open.

jammer zeg, geen verse broodjes bij ons in de regio (3)

want die klinken heerlijk!!

Dalarna

Dalarna

26-10-2013 om 09:05

Lilian

Vraag eens of jouw Lidl binnenkort verbouwd gaat worden want dan kun je gaan aftellen

Met mijn man naar de Lidl

Een van de genoegens van op fietsvakantie gaan is dat we minstens 1x per dag in den vreemde naar een supermarkt moeten en dan met grote ogen kijken wat er allemaal voor moois in de schappen ligt. Afgelopen zomer heb ik mijn ogen er nog uit laten rollen bij de snoepafdeling van Deense supermarkten, ze hebben daar de gekste snoepnamen, zoals hondescheten.
Affijn, toen ik zaterdag met mijn man naar de Lidl ging, kreeg hij gelijk het vakantiegevoel en hebben wij heel rustig alle schappen bekeken.
Behalve appels heb ik nog diverse non-food artikelen gekocht die niet bepaald op mijn lijstje stonden, zoals een rugbrace, een rugmasserkussen en een levensgroot lang kussen die geschikt is voor zijslapers, wat me al eens is aangeraden door mijn fysiotherapeute. Ik geloof onvoorwaardelijk in het placebo-effect van deze aankopen en verwacht dus voorlopig geen rugpijn te krijgen.

Puck

Puck

29-10-2013 om 14:41

chocola

Ik koop bij de lidl van alles, maar favoriet zijn de tabletten pure chocola met sinaasappels, framboos of caramelstukjes erdoor. Zoooo lekker. Deze week hebben ze weer die grote potten groene olijven, ook gelijk een paar van in voorraad gehaald.
Toch zijn er ook dingen die ik er niet koop. Brood, macaroni en rijst bijv. is er duurder dan het Basic merk van de Appie.

dalarna....

Helaas..degene waar ik t meest kom is net verbouwd deze zomer( en vorige week ook een dag dicht om opnieuw in te richten)maar....geen broodjes. De hoop dat de andere verbouwd gaat worden heb ik niet, daar is de instelling meer op blik/houdbaar.
Jammer!

Vera*

Vera*

30-10-2013 om 10:40

Morgen.....

moet dochter op controle in het ziekenhuis. Ik kom met de bus en ben daar dan erg op tijd. Volgens dochter kon ik dan wel even een kaneelbroodje kopen voor haar.......

May

LOL. Jammer dat ik een flink deel niet versta...

Groeten,

Temet

Vera*

Vera*

31-10-2013 om 14:38

Kaneelbroodjes

De kaneelbroodjes zijn goed ingeslagen. Er moeten er morgen drie broodjes mee naar school voor dochter plus vriendinnen
Nu heb ik ook gedacht aan de ossenworstjes en wij hebben ons verlekkerd bij de taartmixen.
Dochter mag zich uitleven op wat lekkers

Tink

Tink

31-10-2013 om 22:00

jaaaa Puck

Die chocola! Puur, met stukjes sinaasappel, die vooral. Ik ben helemaal niet zo'n chocolade-eter, maar deze kan ik echt niet weerstaan

De speculoos van Lidl is hier inmiddels ook goedgekeurd, dank voor de tip (ik weet niet meer wie dat was). En voor een véél leuker prijsje dan de echte!

dat was ik haha..

lekker is die he?

Tink

Tink

03-11-2013 om 19:12

Lilian

Ik hou er zelf niet van, maar de kinderen waren helemaal in de gloria

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.