Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Mrs. Robinson

Mrs. Robinson

21-01-2011 om 13:06

Wat te dragen onder blote jurk?

Ik heb een aantal zomerjurken met erg bloot decolleté. Té bloot, als ik ook maar even voorover buig, staat de jurk open en is mijn borst (in bh dan) zichtbaar. Maar het zijn echt leuke jurkjes. Wat draag ik daar nou onder? Een hemdje/T-shirt of zo verpest het. Wat kun je daar nou onder dragen dat het wel sexy blijft, maar toch fatsoenlijk?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

28-01-2011 om 01:50

Berber

Er is vast héél lang over nagedacht , maar een tregging is een kruising tussen een legging en 'trousers'. Het draagt als een broek, met smalle pijpen. Voor mijn maat zijn zulke smalle pijpen amper te vinden voor een broek, terwijl ik het best kan hebben. Ik vind het ideaal.

amk

amk

28-01-2011 om 08:45

Hold-ups

nou nee, die zijn in principe heel sexy, maar dan moeten ze wel op je dijbeen zitten en niet zoals bij mij altijd het geval is ergens vlak boven mijn knie.
Hoger optrekken gaat niet, dan scheuren ze, maat groter ook niet, dan heb ik te weinig dij.

ishtar

ishtar

28-01-2011 om 09:39

En met zo'n hold-up

moet je ook niet rennen naar de bus...

Sancy

Sancy

28-01-2011 om 11:32

Amk

Lange benen of dikke dijen? Dat laatste kan ik me bij jou niet voorstellen eerlijk gezegd. Bij mij zitten de hold-ups bijna in mijn kruis

Hold-up's zijn ideaal!

Zelden ladders (want je hoeft niks op te hijsen als je geplast hebt), geen bocvenkant die tot aan je oksels komt, en nooit een afzakkend kruis. Ik ben fan. Truc tegen afzakken is je benen royaal met body lotion insmeren voor je de panties aandoet (of desnoods alleen je bovenbenen, waar het moet blijven plakken. Op een droog wintervelltje werkt het idd niet echt super, maar een lik bodylotion op de benen doet echt wonderen!

Overigens heb ik vandaag een legging gekocht. Mijn 2e. Ik heb 1 spierwitte, die ik in de zomer onder 1 specifiek zwart 'ding' draag, en dit is mijn eerste winterlegging. Eigenlijk vind ik het namelijk helemaal niks. Maar ik heb nu een jurkje gescoord dat te kort is voor panties & pumps, en waaronder een zeg maar effen zwart been met strakke laars het mooist staat. Dus maar een legging. En dat is OK.

Maar eerlijk gezegd...ik vind meer dan de helft van de leggings die ik zie lopen afschuwelijk lelijk. Vanddar ook mijn lichtelijke legging-allergie. Lelijk gecombineerd. Slecht passend. Flutkwaliteit. Niet passend bij het figuur van degene die ze draagt. Onelegant stoppend op het dikste punt van een stevige hollandse kuit en dan een stuk bloot been eronder. Noem maar op.

Jullie dragen het vast allemaal veel mooier, stijlvoller, dat geloof ik heus. Maar wat ik op straat om me heen zie vind ik niet vreselijk inspirerend over het algemeen.

Ingrid

Polly Shearman

Polly Shearman

28-01-2011 om 15:33

Oh heet dat zo

wij noemen dat gewoon plakkousen!

en ik draag ook een legging, ben zelfs van plan die naar de meeting te dragen. Een zwarte, met daarop een rokje en laarzen eronder.

ik draag trouwens een onderbroek OVER mijn legging want anders zakt die ook af.

Pluk53

Pluk53

28-01-2011 om 16:38

Polly

"ik draag trouwens een onderbroek OVER mijn legging want anders zakt die ook af" Hier heb ik me als man natuurlijk niet tegenaan te bemoeien, maar puur nieuwsgierig: en een onder je legging? En houd die buitenslip de legging op zijn plek?

Maillot

Doet me denken aan vroeger toen ik in de winter voor de warmte (!!) nog een extra onderbroek over mijn maillot aan moest...........

Pluk53

Pluk53

28-01-2011 om 17:56

Nooit

te oud om wat te leren.
Ik had het al eerder gemeld: Wolford, niet goedkoop, maar geen extra hulpmiddelen nodig om ontbrekende pasvorm te corrigeren.

Kaaskopje

Kaaskopje

29-01-2011 om 01:07

Vanavond nog gedragen

Ik heb een 'wetlook' legging en die heeft toch wat last van de zwaartekracht (waarschijnlijk ook door de gladde stof) dus daar draag ik er een corrigerende onderbroek overheen die de boel behalve op zijn plaats houdt, ook netjes plat drukt. Onder de legging heb ik ook een onderbroek. 3 Lagen dus en met deze kou is dat helemaal geen overbodige luxe

Guinevere

Guinevere

29-01-2011 om 10:59

Pluk

Pluk, ik word steeds nieuwsgieriger naar jou, zeker gezien je ervaringen met Wolford etc. Weet je zeker dat je op 5-2 niet naar de meeting komt? Kunnen we uitgebreid praten over leggings enzo.

Fiorucci

Fiorucci

29-01-2011 om 11:39

Lief kaaskopje

Ik moet het gewoon vragen: denk je dan niet, stel ik loop onder een tram, en er komt een ambulance met van die leuke broeders, en daar lig ik dan, met mijn correctieslip over mijn rockchick-legging? )

Principieel

Ik geloof dat ik nu principieel bezien wel een tregging aan moet naar de meeting Ik zal mijn best doen. Maar "echte" leggings bezit ik nog immer niet...

Haha fiorucci

jouw vraag doet me denken aan mijn moeders opvoeding,*zorg áltijd dat je schoon en heel ondergoed aan hebt ,want stel dat je in het ziekenhuis terecht komt .

Fiorucci

Fiorucci

30-01-2011 om 08:30

Sus-anne

Precies! Ik ga nog verder, ik draag dus ook nimmer drie jaar oude badstoffen hemaslips..

Haha

badstoffen Hemaslips? Bestaan die dan nog??

Fiorucci

Fiorucci

30-01-2011 om 15:36

Sus-anne

Jaaaaaa, in pasteltintjes..bbrr.....

Leggingshow?

Ik heb geloof ik iets gemist. Is er volgende week een leggingshow van OOL? Waar?
Mag ik ook komen, ben dan nog net in het land...

Fiorucci

Fiorucci

31-01-2011 om 07:05

Meeting

Er is een meeting, dirksmama.

Guinevere

Guinevere

31-01-2011 om 08:35

Dirksmama

Jazeker, zie het draadje in off topic. Doen! Hoewel de leggings nu al uit schijnen te gaan op 5-2.

tonny

tonny

31-01-2011 om 09:26

Ik heb helemaal geen legging

maar ik kom toch

margje van dijk

margje van dijk

31-01-2011 om 10:25

Geen probleem tonny

Je mag de legging ook uitlaten.

Margje

Puck

Puck

31-01-2011 om 14:13

Tonny... mits

... je je benen NIET scheert natuurlijk

Terpi

Terpi

31-01-2011 om 23:22

Is zonder legging...

dan juist *met* of juist *zonder* onderbroek gedragen?

Zonder, maar met...

Terpi, zonder legging mag, maar dan ook zónder onderbroek mét kilt

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.