Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Wie heeft er silverscreen van verosol voor 't raam?

Ben benieuwd naar ervaringen met zonwering van materiaal 'silverscreen' van Verosol (dat is volgens mij de distributeur in Nl.). Deze zonwering (rolgordijnen, maar ook paneelgordijnen) sinds 2005 op de markt en schijnt goed warmte en zonlicht tegen te gaan, maar je kunt er wel doorheen kijken. Onze huiskamer wordt in de zomer heel warm en heel licht en buitenzonwering is ingewikkeld. Dus nu had ik dit gevonden. Ben vooral benieuwd of het niet astronomisch duur is...in vergelijking met Hema-gordijnen

Dank alvast!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Astrid

Astrid

01-03-2009 om 20:59

Heb het zelf niet, maar...

Dat ze goed warmte en zonlicht tegen gaan is zeker. Verosol heeft lijstjes van hoeveel warmte en hoeveel licht het tegen houdt. Ik ben dinsdag weer op m'n werk (wij verkopen ze) en wil wel even voor je kijken hoeveel precies. Kan je ook de prijs geven. Moet dan wel een maat van je raam weten. Dat ze veel duurder zijn dan iets van de Hema kan ik je zo wel zeggen, maar hier heb je ook echt wat aan.

Loeske77

Loeske77

03-03-2009 om 08:44 Topicstarter

Astrid

Wat ontzettend aardig dat je dat wil doen! Ik zal vanavond het raam opmeten en de maten posten. Alvast heel veel dank!
Het is ook waar wat je zegt: duurder dan Hema, maar je hebt er ook wel wat aan

Loeske77

Loeske77

05-03-2009 om 09:21 Topicstarter

Astrid, de maten

Hoi Astrid, als je nog gelegenheid (tijd en zin) hebt: de maten van het raam zijn 265 cm breed en ca. 210 cm hoog.
Als het je lukt om me een prijsindicatie te geven, heel graag en heel veel dank!

Astrid

Astrid

05-03-2009 om 10:31

Ga kijken

Wat wil je trouwens? Rolgordijnen, paneelgordijnen of vouwgordijnen? Ik ben zaterdag weer op m'n werk en zal even voor je kijken. Heb je hier al gekeken? www.silverscreen-fabrics.com

Loeske77

Loeske77

05-03-2009 om 14:35 Topicstarter

Wat fijn!

Echt super van je. We willen of rolgordijn(en), of paneelgordijnen.
Dank voor de site, ga even kijken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.