Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Wie heeft ervaring met: hema satijnendekbed hotel

Ik heb een haat/liefde verhouding met het dekbed en ik twijfel of ik het terug zal brengen of dat ik er misschien nog aan moet wennen.

Wie heeft (had ) ook zo'n dekbed? En wat zijn de ervaringen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minka

Minka

28-01-2009 om 13:56

Wat is ermee dan?

Waarom heb je een haat/liefdeverhouding met het dekbed? Ik heb 2 sets satijnen dekbedovertrekken van de Hema. Ik weet niet of het de hotelversie is. Waar moet jij aan wennen/
Groet, Minka

dere

dere

28-01-2009 om 21:41 Topicstarter

Minka

Ik denk dat we hetzelfde dekbed hebben.

Bij thuiskomst schrok ik er een beetje van hoe dun het dekbed in totaal is. Maar het is toch warmer dan verwacht. Maar soms ook weer niet warm genoeg. Het klinkt een beetje vaag, maar ik denk dat dat misschien de eigenschappen van satijn zijn?

Was jij gelijk tevreden over het dekbed of moest je wennen?
Slaap jij nu alleen onder het dekbed (de 2 totaal dus) of heb je er iets extra's op? Wij hebben er nu een extra deken op namelijk. Ik denk dat het dekbed voor mij wat dikker mogen zijn.

Weet niet of het dezelfde is..

... had poos geleden ook dekbed (beetje antracietkleur) in hotelkwaliteit van HEMA.
Ik vond het ook een beetje raar aanvoelen. Niet dat frisse dat je associeert met een hotel. Beetje, tsja, plakkerig of zo.

En; na een weekje gebruik viel me op dat waar je gezicht lag er een donkerder, vettige vlek was. Gewassen; en dat bleef. Heel erg raar. En nee, wij gaan niet met dikke creme's naar bed of liggen heeeeeel erg te kwijlen. Nooit eerder gezien. Ik heb 't teruggebracht.
Na enige protest kreeg ik geld terug.

Hotelkwaliteit

ik heb al ons beddengoed van hotelkwaliteit hema, spierwit. En ik vind het heerlijk. Het is heel fris, neemt goed vocht op en dus totaal niet zweterig. Ik heb het nu een dik jaar en het is het enige waar we nog onder willen slapen. Dus het hele jaar door, nooit een uitzondering heb ik een helemaal wit kraakhelder bed, zalig. Maar misschien is satijn anders qua samenstelling ?

het is nu in de aanbieding zag ik, ik ben alleen al voorzien

(zo ik zal de factuur voor deze reclame naar de hema sturen)

Kari1

Kari1

30-01-2009 om 09:20

Wil me er niet mee bemoeien maar

dere heeft het over een dekbed, Minka en Manda over dekbedhoezen/beddengoed. Volgens mij gaat het niet over hetzelfde.
Helaas dere, ik kan je niets vertellen over jouw hema-dekbed.
Kari

Een dekbed van satijn?

huh, dat bestaat niet en zou ook zonde zijn want dat moet je weer in een hoes stoppen.

ishtar

ishtar

30-01-2009 om 10:53

Satijn of zijde?

Ik heb een wildzijden dekbed gehad. Dat was alleen voor zomers. Zijde houdt koel. Voor de herfst/winter zat er een wollen gedeelte bij. Samen was dat warm genoeg.
Een satijnen dekbed ken ik niet.

Da's een goede karil...

... ik had het idd gelezen als 'dekbedhoes' maar er staat dekbed.
Ons dekbed is ook van de HEMA, en dat bevalt uitstekend! Altijd precies goed warm in de winter, en 's zomers nooit te warm.

Na jullie verhalen over kraakwit fris bed wil ik toch ook weer; zou ik dan gewoon pech gehad hebben? Mmm... even wachten tot de gewone (dus niet de satijnen) in de aanbieding zijn, en dan sla ik toe!

dere

dere

31-01-2009 om 22:56 Topicstarter

Oeps, ik bedoel een zijden dekbed....

en dus geen satijn. Ik had ook een satijnen overtrek gekocht die dag. Dit alles om de verwarring even compleet te maken

Inderdaad Ishtar, het dekbed lijkt me heerlijk in de zomer. Maar nu in de winter vind ik het te koud. Jammer maar helaas, het dekbed gaat retour.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.