Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ineke P.

Ineke P.

10-03-2009 om 17:27

Wie kent sauna bussloo

Ik ben op zoek naar een mooie (liefst beetje nieuwe) sauna om er een dagje door te brengen.Op internet lijkt sauna bussloo in Voorst wel wat. Is er hier iemand met ervaringen daar?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jesse_1

Jesse_1

10-03-2009 om 18:21

Toevallig...

... sprak ik vorige week een collega die er nèt was geweest (Bussloo).
Wel heel mooi, maar ERG groot. Zelf prefereerde hij (nog steeds) Saunadrôme in Putten.
Jesse

Minet

Minet

10-03-2009 om 19:16

Ik, maar......

ondanks dat sauna Bussloo heel mooi is gaat mijn voorkeur met stip uit naar sauna de Veluwse Bron in Emst. De allernieuwste in deze omgeving, prachtig, sfeervol, zeer gevarieerd aanbod van ruim 20 sauna's, baden, etc. etc.
Veel plezier!
Minet

stans verlinden

stans verlinden

10-03-2009 om 19:52

O jaaa

De Veluwse Bron, pas nog geweest, van 's morgens half 11 tot 's avonds tien en nog waren we het niet moe.
Heerlijk is het daar!
Stans

ijskoningin

ijskoningin

10-03-2009 om 20:52

Emst en bussloo

Persoonlijk vind ik Bussloo leuker dan Emst. Emst is mooi maar supergroot. Bussloo is gezelliger.

Ineke

sinds vorig jaar september heb je in Emst, de Veluwse Bron. Erg nieuw, schoon en ligt prachtig.
Ik vind beide sauna's groot, dus knusheid is bij beiden niet zoals bij een piepklein saunaatje.

Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de Veluwse Bron. Daar is het gewoon ruim, zeker in het weekend. Dan nog kan je daar een plekje vinden om even te zitten. Bij Bussloo heb ik de ervaring dat het daar soms tjokkievol kan zijn.

Veel plezier, waar je ook heen gaat, het is gewoon heerlijk een dagje sauna!

groetjes van Purk

Ineke P.

Ineke P.

11-03-2009 om 07:53

Emst ken ik

Daar ben ik al eens geweest. Inderdaad groot maar toch op de een of andere manier niet massaal.Er is veel ruimte dus je ziet ook niet dat er veel mensen zijn. Toen ik Bussloo belde bleek die een week van te voren al vol te zitten, dus ik kreeg visioenen als de efteling op een mooie dag. Als ik Purk haar verhaal lees is dat dus ook een beetje zo. Dan ga ik toch maar weer naar Emst, dat is in elk geval goed.

Bastet

Bastet

11-03-2009 om 07:55

Tip

Voor diverse recensies van sauna's kun je kijken op www.saunagids.nl,en dan vooral op het forum,en www.saunachecken.nl
Groetjes,bastet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.