Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Wonen in nijmegen?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Manda Rijn

Manda Rijn

01-07-2011 om 09:49 Topicstarter

Haha mijk

arnhem in het westen ? Haha.

Arnhem ligt pal naast Nijmegen, ik ken Arnhem wel wat beter, leuke stad !

Inge M

Inge M

01-07-2011 om 19:38

Arnhem is heel anders dan nijmegen

Tussen Arnhem en Nijmegen liggen twee grote rivieren. Van oudsher zijn dit heel verschillende steden.
Nijmegen trekt meer naar het Zuiden met de zachte G.

mijk

mijk

02-07-2011 om 08:40

Dat klopt inderdaad

Arnhem is gewoon toch meer boven de rivieren. Het is ook een stuk meer 'kak'v dan nijmegen in mijn beleving. Maar het heeft bos, echt, echt bos tot bijna in de binnenstad....... (ja na de helft van mijn leven elders gewoond te hebben heb ik nog steeds boswee)

Volgens mij is net besloten om de a15 door te trekken zodat de verbinding arnhem nijmegen een heel stuk beter wordt. Scheelt ook weer!

http://www.rijksoverheid.nl/documenten-en-publicaties/toespraken/2011/06/22/bekendmaking-afspraken-a15-bereikbaarheid-arnhem-nijmegen.html

Manda Rijn

Manda Rijn

03-07-2011 om 12:30 Topicstarter

Nou

we hebben uit het circuit vernomen dat zijn kansen niet veel groter waren dan de vorige keer (maar dat is roddel en zijn halve aannames) dus ik wacht nog even met dat weekendje Nijmegen-research-ter-plekke.

Ikke geboren en getogen in nijmegen

Ken Nijmegen dus best redelijk. Wijk Hazenkamp is ook erg leuk en mooi wonen en brakkenstein. Of ook hele mooie huizen op het oude Canisius (ziekenhuis) terrein.
Maar idd indische buurt en Nijmegen oost meer oudere huizen, met karakter. Ook erg leuk.
Willemskwartier, Wolfskuil, Waterkwartier, nehhhhhh niet doen. Dit zijn de mindere wijken.
Verder kun je ook nog het water over richting Dukenburg/Lindenholt maar dat moet je willen. Weezenhof is ook een leuke wijk. Meijhorst kun je beter niet doen. Lindenholt is gedeeltelijk leuk, maar veel wijken met huurwoningen en ook een allegaar aan mensen. (hebben wij jaren gewoont).
Straks de gezelligste tijd van het jaar, de vierdaagse. Die sfeer is nergens anders te proeven. De stad is nooit zo druk en gezellig als in die week.
Gr. Rymcke

Geen Nijmegenaar

Geen Nijmegenaar

10-07-2011 om 23:23

Of ..

net buiten Nijmegen: Malden of Wijchen?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.