Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Zondag beddengoed wasdag, discussies


Rhonda schreef op 20-12-2021 om 12:08:

Ik krijg visioenen van pyjamadraadjes......

Ik moest me ook al inhouden.

AnoukLiv2

AnoukLiv2

21-12-2021 om 06:19 Topicstarter

GinnyTwijfelvuur schreef op 21-12-2021 om 01:10:

[..]

Ik moest me ook al inhouden.

Nogmaals, waar gaat dit over?

ik snap niet dat je hierover strijd aangaat. Laat lekker die doekjes. Zij slapen ermee. Of vraag hen belangstellend waarom ze hier probleem mee hebben? Mijn kinderen gaven duidelijk aan: bed schoon, knuffel schoon, nestgeur weg. Dat vonden ze niet prettig.  Kan me best voorstellen....dus let it go en poets wat anders....

AnoukLiv2

AnoukLiv2

21-12-2021 om 15:36 Topicstarter

Anonima123 schreef op 21-12-2021 om 09:00:

ik snap niet dat je hierover strijd aangaat. Laat lekker die doekjes. Zij slapen ermee. Of vraag hen belangstellend waarom ze hier probleem mee hebben? Mijn kinderen gaven duidelijk aan: bed schoon, knuffel schoon, nestgeur weg. Dat vonden ze niet prettig. Kan me best voorstellen....dus let it go en poets wat anders....

Ja, doe ik inderdaad. Laat ze vanaf nu maar lekker

AnoukLiv2

AnoukLiv2

21-12-2021 om 18:13 Topicstarter

Anonima123 schreef op 21-12-2021 om 09:00:

ik snap niet dat je hierover strijd aangaat. Laat lekker die doekjes. Zij slapen ermee. Of vraag hen belangstellend waarom ze hier probleem mee hebben? Mijn kinderen gaven duidelijk aan: bed schoon, knuffel schoon, nestgeur weg. Dat vonden ze niet prettig. Kan me best voorstellen....dus let it go en poets wat anders....

Ze vinden de geur prettig, maar ik was ze preventief. Snap bij gewone knuffels dat je ze niet wast, maar doekjes vind ik, om wat voor reden dan ook toch viezer ogen, ondanks dat ze nog schoon zijn en was ik dus voor de zekerheid maar

AnoukLiv2

AnoukLiv2

22-12-2021 om 20:21 Topicstarter

Aiden schreef op 20-12-2021 om 16:25:

Nogmaals, negeren is ook een optie.

Ja

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.