Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

relax

relax

01-03-2009 om 20:54

Zwarte markt beverwijk

Wij willen komend weekend naar de zwarte markt in Beverwijk. Wie heeft er tips. Waar moet ik op letten. Wat zijn aanraders. Waar kan ik het beste parkeren. Welke tijdstippen zijn het geschiktst. Kortom wie kan me er wat meer over vertellen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

02-03-2009 om 07:33

Website

www.debazaar.nl
Waar je op moet letten...je portemonnee!Typisch en plek waar zakkenrollers actief zijn.
Groetjes,Bastet

Zaterdag

Zaterdag is veeeeeeeeeeel rustiger dan zondag!
Met slecht weer is het zondag echt heel druk, inclusief files!

Lionne

Lekker op tijd gaan!

Wanneer wij toch zondag gaan gaan we al rond een uur of 10 en sluiten het dan tussen 12 en 13 uur af met een broodje shoarma, of turkse pizza op de oosterse markt. Dan is het intussen al knap druk geworden. Parkeren gewoon op het parkeerterein ervoor, er zijn goedkopere tereinen, maar allemaal best ver lopen vind ik. Parkeerkaartje(3 euro)kun je beter al voordat je naar binnen gaat kopen, op de terugweg staat er vaak een flinke rij.
Wat wij overslaan: chinatown (veel lege stands en weinig chinees aan) Het mode/fashion gebeuren(ook veel lege stands, en weinig in onze (grote) maten.
Waar wij zowiezo heen gaan: computerhal ivm goedkope dvds/cartridges/harde schijven etc (kijk goed waar het het goedkoopste is)
Oosterse markt, en dan vooral de kruidenhal, hier kopen wij kebapkruiden/shoarmakruiden, ea kruiden natuurlijk, ook kopen we noten en olijven!! Wanneer je dit ook wilt kopen laat het even weten, dan probeer ik uit te leggen waar je de lekkerste kunt halen (zit nogal verschil in)
De groente en fruit hallen zijn ook leuk, al is het alleen maar om te kijken wat voor apparte groenten en fruit er nu weer liggen.
Wij gaan vaak ook nog een rondje door de andere hallen, er is de struinschuur voor rommelmarkt spullen, en verder zijn er hallen vol tapijten leren jassen, telefoons woninginrichting etc etc. Voor alles wat je koopt geld, kijk goed naar de prijs, drie kramen verder op is het vaak een stuk goedkoper.
groetjes Ank

O ja

Pinnen kun je beter van tevoren doen, je kan bij de stands meestal niet pinnen, en de pinautomaten hebben vaak heeeeeeeeeeel lange rijen.

En relax

Ga je nog? Heb je hier wat aan?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.