Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
28-06-2013 om 14:37
Zoon van 16 zwemt met zo'n wijd floddergeval. Probeerde uit het zwembad te klimmen, helaas, floddergeval bleef in het water terwijl hijzelf er al een stuk bovenuit stak, hilariteit alom dus.
Een kennis zwom mee en vertelde dat hij onder het floddergeval nog zo'n strakke zwemslip draagt.
Zoon boeit het niet echt, maar mijn vraag is: is dat 'normaal' of 'gebruikelijk', om nog iets onder je wijde zwembroek te dragen?
16-01-2014 om 11:24
Zwembroek
Ik geef mijn zoomn van 13 ook zoon strak ding eronder, puur voor dat als zijn broek afzakt dan iets er onder hebt.
je bedoeld met een strak ding toch: http://www.zwemkleding.nl/heren/zwemboxer zo iets? Wij hebben er inderdaad ook zo 1. super handig
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.