Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Tihama

Tihama

17-09-2015 om 22:04

Aanmelddraadje voor OO-meeting


Tihama...

Met al die achteroverleuners.....

Zullen we de centrale plek ook kiezen op basis van wie zich daadwerkelijk heeft aangemeld als 'zin hebbend'?

Lijkt me wel een strak plan.....

Ingrid

Amare

Amare

22-09-2015 om 17:58

Jippox

'Dat iedereen heel gezellig en geanimeerd staat te babbelend en dat ik daar dan heel stilletjes ongemakkelijk sta te wezen.'

Oh, daar ben ik ook altijd bang voor.
Weet je wat ik het leukst vond van voorgaande meetings? Dat je de mensen al kent, zonder dat je ze kent. Op basis van de nick weet je vaak al best veel van elkaar. Zeker dingen die indruk gemaakt hebben, zoals Tonny's kleindochter en de zoektocht naar geschikt werk van Kaaskopje. Je weet alleen nog niet welk gezicht/lijf er bij al die verhalen hoort.

Tihama

Tihama

22-09-2015 om 19:21

Haha Ingrid

Ik snap je punt, maar dat achteroverleunen gaat over na 15 oktober. Dan moet iedereen zich namelijk aangemeld hebben....

Egel

Egel

23-09-2015 om 13:06

Nog een

Spannend, maar ik ben ook van plan te komen.
Misschien mail ik nog vanwege de te kiezen datum, anders hoop ik er het beste van.
Dag!
Egel

Mijntje

Mijntje

23-09-2015 om 14:09

en nog een

als Egel komt durf ik ook wel! Als ik kan kom ik.

Lusithania

Lusithania

23-09-2015 om 14:19

gemaild

Het is anders zo zielig voor Tihama dat het in de mailbox zo rustig blijft

Nu ga ik net als Katniss en Noet bij de open haard achterover leunen met een wijntje en een knabbeltje.

Aagje Helderder

Aagje Helderder

23-09-2015 om 15:10

Oooow Tonny

Alleen daarom al zou ik wel willen komen, het fotoboekje van Ienieminimeisje.... Maar ik doe het toch maar niet (terwijl ik verder niet bang ben aangelegd hoor).

Natuurlijk ben ik ook benieuwd naar een boel forummers, maar ik geniet wel op afstand mee....

Veel plezier allemaal,

Aagje

Tihama

Tihama

24-09-2015 om 19:44

Okay

Dat check voor de datum is uit.

Zo snel als ik de reacties binnen heb, maar uiterlijk 3 oktober prik ik de datum.

Daarna maak ik hier de datum bekend.

Daarna kunnen de aanmeldingen beginnen.

Kaaskopje

Kaaskopje

25-09-2015 om 00:14

Oh Amare o.t.

psssttt... het lijkt erop dat ik voor de wintermaanden, nou ja tot februari/maart weer onder de pannen ben. Niet langer, maar ik ben allang blij. Maar hoe en wat hoor ik woensdag, dus ik juich dan pas.

Kaaskopje

Kaaskopje

25-09-2015 om 00:30

Durf ik wel, durf ik niet...

zo grappig, dit komt bij elke meeting weer terug. Misschien is het gevaarlijk wat ik nu doe, maar ik ben even eerlijk (zoals altijd...). Ik voelde me niet altijd op mijn gemak bij de meetings, maar dat had voor een groot deel te maken met het niet verstaan van mijn gezelschap. Dat was bij de eerste en de laatste meeting waarbij ik was. Bij de laatste had ik inderdaad ook dat gevoel van dat anderen geanimeerd zaten te praten maar ik er een beetje naast viel. Dat was voor mij de reden om niet meer te gaan én een andere reden was dat ik eigenlijk gewoon de ruimte wilde om minder aardig te zijn op OO. En het zou zo rot zijn als ik dan ook niet aardig gevonden wordt bij een meeting. Maar verhip, ik lees hier dat ik gewoon bij het OO meubilair hoor en dat ik mijn stoeltje dus gezellig aan moet schuiven als dat mogelijk is. En daardoor heb ik er toch wel weer zin in. Maar ik zou het dus echt heel fijn vinden als het een locatie wordt die niet zo groot is, maar groot genoeg is om het kippenren-effect te voorkomen en het geluid van stemmen en muziek het praten niet onmogelijk maakt. Ben ik veeleisend? Ik wacht dus even af wat er uit gaat komen.

Amare

Amare

25-09-2015 om 07:08

Kaaskopje

Ik duim tot woensdag met je mee.
Enne, wij kennen elkaar al, dus gewoon komen hoor!

+ Brunette +

+ Brunette +

27-09-2015 om 01:31

Helaas kan ik niet komen.

Want ik woon veel te ver weg. Maar Kaaskopje, als je iemand echt een vreselijke veeg uit de pan wilt geven, dan neem je toch gewoon even een andere nick?

Wat gezellig dat er zoveel aanmeldingen zijn!

Nou, nog net helemaal concrete aanmeldingen natuurlijk, maar wel intenties om te komen. Leuk!
Kaaskopje, goed dat je even meldt wat jouw bedenkingen zijn. Groepsgesprekken niet, maar 1-op-1 gaat in een niet te rumoerige ruimte wel goed begrijp ik. Dan regelen we toch een rustig hoekje waar we die 1-op-1 gesprekken met jou kunnen doen? Om de beurt, in plaats van iedereen tegelijk. Komt goed! Enne, ik ben ook aan het oefenen met minder lief zijn, en het minder nodig hebben om lief gevonden te worden. Ik wil wel jouw stageproject zijn, word jij dan het mijne ?
En ot: oh, dat zou echt te gek gaaf geweldig zijn, een klus tot begin volgend jaar! Ik ben vast aan het duimen geslagen!

Fransien

Fransien

28-09-2015 om 10:58

Ik kom ook

Als het een beetje te doen is, ga ik ook langskomen.
Alweer 11 jaar geleden begonnen met meeschrijven...

Steggel

Steggel

28-09-2015 om 12:10

Ik ook

Ik denk dat ik het lef ga hebben om te komen

Ben hier al 15 jaar maar gebruik steeds wisselende nicks.
Mensen zullen mij van m'n nick niet kennen. Misschien moet ik Steggel maar wat vaker gebruiken.

Niny

Niny

28-09-2015 om 14:17

Als het even kan...

dan kom ik ook. Ik ben naar een gedenkwaardige meeting geweest, het hele land lag vol sneeuw, maar dat is inmiddels jaren geleden.
Niny

Laat ik ook even eerlijk zijn dan

Ik kom al jaren op het forum, maar de laatste tijd vind ik de toon niet altijd even prettig. Aanvallend. Je hoeft het niet overal mee eens te zijn, maar je hoeft mensen dan toch niet meteen af te bekken? Juist als mensen de algemene opinie over iets willen checken, is er altijd wel eentje die er pats boem een ongezouten mening overheen gooit of de TS uitmaakt voor zure zeikerd. Terwijl diegene zich al onzeker voelde en even wilde peilen of haar mening een beetje strookte met de mening van de rest.
Ik vraag me af hoe het bij zo'n meeting gaat. Doet iedereen dan aardig tegen elkaar, om de ander vervolgens op OOL weer een flinke veeg uit de pan te geven? Of keren de meeting-gangers zich vervolgens massaal tegen degenen die niet aanwezig waren (die indruk had ik de vorige keer een beetje)? Worden onderlinge vetes aan het buffet uitgevochten? Zitten de hondenliefhebbers apart van de hondenhaters?

Stoepkrijt

Nee hoor, mijn ervaring is juist dat het een heel gezellige bijeenkomst was, die daarna wel uitgebreid werd besproken op het forum, maar niet dat mensen elkaar daarna online te lijf gingen of zo. Je kunt zelf uit de aanmeldingen opmaken of de mensen die komen jou leuk/aardig/interessant lijken, toch? Is dat niet het geval, nou, dan lijkt me dat er voor jou geen reden is om te gaan. Denk je, goh, die zou ik nou wel eens in het echt willen zien, dan kom je gewoon. En ik kan je alvast vertellen dat er niemand bij zal zijn die in het echt ook maar een beetje lijkt op wat je je er bij voorgesteld had . Dat is nou juist het leuke van zo'n meeting!
Enne, je hoeft het op de meeting natuurlijk niet te hebben over honden, borstvoeding, thuisblijfmoeders of andere hete hangijzers. Het kastje-per-dag-project, waar je nu de beste appels kunt kopen en of het eten lekker is, zijn natuurlijk ook prima, veilige, gespreksonderwerpen!

Amare

Amare

29-09-2015 om 15:18

vetes

'Worden onderlinge vetes aan het buffet uitgevochten?'

Hahaha, dat heb ik een keer gehad. Ik kwam op de meeting en had al een paar keer flink gebotst met een andere OO-ster op het forum. Dat wist ik natuurlijk. Maar wat ik niet wist was dat zij vlak voor de meeting nog iets heel onaardigs over mij had geschreven. Dat had ik helemaal niet gelezen, maar anderen wel. Dus begon de meeting met wat gekrakeel over wat sommige mensen vonden van die laatste post, terwijl ik geen flauw idee had wat er in stond.

Met de meeting is het helemaal goed gekomen, we hebben elkaar gewoon 'respectvol' genegeerd

Kaaskopje

Kaaskopje

29-09-2015 om 22:21

Wat lief van je Engeltje

Een op een hoeft nu ook weer niet. Nee, gezellig in een groep. Zolang we elkaar maar horen

Mijn training minder aardig zijn vordert gestaag .

Kaaskopje

Kaaskopje

29-09-2015 om 22:22

Amare

...ik heb géén idee... haha.

Amare

Boeiend zo'n start van een meeting. Dat was trouwens vast niet een recente (want daar ben ik ook geweest) of het is me helemaal ontgaan

Amare

Amare

01-10-2015 om 14:00

klopt Alkes

ik ben de afgelopen jaren juist niet geweest

tonny

tonny

01-10-2015 om 14:51

aha ja, er staat me iets bij

maar omdat we in die tijd nog niet allemaal 24/7 online waren en de smartphone geen algemeen goed was, had ik geen idee waar het precies over ging.

Amare

Amare

01-10-2015 om 14:52

precies Tonny

'maar omdat we in die tijd nog niet allemaal 24/7 online waren en de smartphone geen algemeen goed was, had ik geen idee waar het precies over ging.'

En dat gold dus ook voor mij

Tihama

Tihama

03-10-2015 om 18:42

En het is geworden....*tromgeroffel*

Zaterdag 9 januari

Er hebben zich maar liefst 3 medeorganisatoren gemeld. Ginny Twijfelvuur, Kaatje Heksenvet en Tonny.

Alle conversatie gaat straks via het mailadres [email protected] (ook al vindt de meeting nu in 2016 plaats). Straks geef ik ook de mede-organisatoren toegang tot deze mailbox, want dan kunnen we makkelijker de taken verdelen.
Deze mailbox is nu weer helemaal leeg, dus alle mails die ik de afgelopen weken (soms prive van aard) gekregen heb, zijn definitief verwijderd. Voor iedereen die echt alleen mij wil mailen blijft [email protected] beschikbaar

Omdat de meeting nu pas in januari plaatsvindt, laat ik de deadline voor aanmelding wat opschuiven.

De inschrijving is dus geopend vanaf NU tot uiterlijk 15 november. Op dat moment gaan we bepalen voor hoeveel mensen we op 9 januari moeten reserveren.

We zoeken dan een locatie in Utrecht die zowel met het OV als met de auto (redelijke parkeerruimte dus) bereikbaar is.
Bij voorkeur een lopend buffet voor een redelijk bedrag (ik denk aan max 30 euro)

Ik wacht vol spanning

Leuk!

Genoteerd in de agenda, ik zal er zijn!

Noet

Noet

03-10-2015 om 19:29

ook

datum genoteerd, en ik ben er, ik ga oppas regelen.

Hortensia

Hortensia

03-10-2015 om 20:38

dat moet lukken!

Leuk!

yep

ik kom!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.