Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Tihama

Tihama

17-09-2015 om 22:04

Aanmelddraadje voor OO-meeting

Hoi

Ik begin een nieuw draadje.

Er zijn 3 forummers die me gemaild hebben dat ze graag mee willen organiseren, dus we kunnen van start.

Om te voorkomen dat we een geweldige leuke discussie gaan voeren over datum en locatie, heb ik het volgende voorstel:

1. Via een datumprikker ga ik peilen wat de beste datum is. Iedereen die graag mee wil kunnen beslissen over de datum stuurt uiterlijk 23 september een mailtje naar [email protected]

Ik stuur dan een datumprikker uit met een serie data naar iedereen die een mailtje heeft gestuurd. Op 3 oktober prik ik op basis van de resultaten van de datumprikker een datum.
Let wel: dat is alleen als je wilt dat jouw voorkeursdatum meeweegt. Je kunt dus daarna nog gewoon aanmelden voor de meeting, alleen staat dan de datum al vast.
Deze datum wordt dan bekend gemaakt in dit draadje.

2. Locatievoorstel is Utrecht (of vlakbij). Het moet nu eenmaal een beetje midden in het land en goed bereikbaar zijn.

3. Tussen 3 en 14 oktober is de tijd om je aan te melden. Datum en locatie zijn dan dus bekend.

4. Afhankelijk van het aantal aanmeldingen bepalen we ergens half oktober een gelegenheid. Buffet voor een prettige prijs.

Ik heb er zin in!


Okee, geen discussie.

Strak plan. Maar mogen we wel zeggen dat we ons aangemeld hebben? Om de nieuwsgierigheid te bevredigen. En zo blijft het draadje ook een beetje bovenaan staan in de recente berichten....

Ingrid

Tihama

Tihama

17-09-2015 om 22:56

Haha

Ja natuurlijk. Juist leuk om te zien wie er allemaal komen.
Ik kan alleen geen datumprikkers uitsturen zonder mailadressen. En de meeste mensen willen hun mailadres niet in het openbaar.

Ik kom in elk geval zelf ook

Amare

Amare

18-09-2015 om 07:48

leuk!

het hoeft niet perse op een datum dat ik kan, maar als ik kan, kom ik.

Thursday Next

Thursday Next

18-09-2015 om 08:16

datumprikker

Een datumprikker die zonder emailadressen gaat is bv. doodle, http://doodle.com/nl/
Die kan iedereen invullen met de nickname.

tonny

tonny

18-09-2015 om 08:21

of je gebruikt een nieuw mailadres

, een adres dat je alleen voor zaken zoals dit gebruikt.
Dat kan ook.

Aangemeld!

Dendy Pearson

Dendy Pearson

18-09-2015 om 16:34

Ik kom waarschijnlijk ook

Datum maakt mij niet zo uit. Zet mij maar op het lijstje.

Lucerna

Lucerna

18-09-2015 om 16:53

mail gestuurd!

Leukig.

Katniss

Katniss

18-09-2015 om 18:00

Datum prikken

Ik hoef niet per se mee te beslissen over de datum. Hoef ik nu dan even niets te doen tot 3 oktober?

Tihama

Tihama

18-09-2015 om 18:54

Inderdaad, Katniss

Dan mag je gewoon achterover leunen

Hortensia

Hortensia

18-09-2015 om 19:53

leuk!

Ik ga dit draadje volgen, net als Katniss wacht ik af wat er geprikt wordt en waar

Noet

Noet

19-09-2015 om 08:50

leunstoel

ik ga ook lekker in de leunstoel zitten. Komt vast wel goed.

Aangemeld!

En omdat ik me stiekum toch wel graag tegen dingen aanbemoei ook nog geroepen wanneer ik niet kan .Ik hoop toch ook nog op een gezamenlijke activiteit, maar ook voor 'alleen' een buffetje kom ik hoor!

Tihama

Tihama

21-09-2015 om 20:38

Woensdag

Hoi

Even waarschuwen: als je dus mee wilt beslissen over de datum, dan moet je uiterlijk woensdag een mailtje sturen naar [email protected]

Het regent daar geen reacties, dus ik denk dat de meesten gewoon afwachten.

datum

Ik hoef niet mee te beslissen over de datum, maar kom als het enigszins mogelijk is wel. Denk ik dan toch, als ik durf...

Moni

Moni

21-09-2015 om 20:59

Ik meld me niet aan

maar wil wel even melden dat grote bijeenkomsten met een datumprikker niet werken (bij kleine trouwens ook niet). Bij dit soort bijeenkomsten werkt alleen maar dat iemand een realistische datum plant (niet in vakantieperiode) en niet te vroeg op het moment van nu. En dat iedereen zich daar naar te voegen heeft. En dan houd je de mensen over die kunnen of het willen regelen.
Een enkeling heeft pech want die kan het niet regelen. Niets aan te doen.....

Angela67

Angela67

21-09-2015 om 21:10

moni

tihama geeft al aan dat er weinig reacties zijn. en hoezo werkt het niet? ze geeft in haar openingsposting toch aan dat het meeste stemmen gelden is?
en ja iedereen daarna heeft zich te voegen. ik vind het juist precies om jouw redenen slim aangepakt!
gr Angela

Moni

Moni

21-09-2015 om 21:30

Ja, zeker doen ze het goed

Het was voor mij meer een algemene opmerking. Ik heb al veel bijeenkomsten mis zien gaan omdat er voortdurend werd geschoven met de datum en er maar geen besluit kwam.
De insteek van nu is een goede start. En als die groep inderdaad klein is, dan komen ze vast tot een datum.

Tihama

Tihama

21-09-2015 om 22:39

Don't worry. Ik heb wel een klein beetje ervaring in het organiseren....en ook met doorhakken van knopen

Komt helemaal goed. 4 oktober horen jullie welke datum het geworden is.

Emmawee

Emmawee

21-09-2015 om 23:54

Wow!

Kom ik even op het juiste moment buurten. Een OO meeting... dat het nog bestaat! Ik doe graag mee, als ik kan. En wacht dus even af.

Groeten, Maw.

Amare

Amare

22-09-2015 om 07:05

Jippox

'Denk ik dan toch, als ik durf...'

Tuurlijk durf je. Ik beloof dat we niet zullen bijten

Amare

Dat was niet mijn grootste zorg

Mijntje

Mijntje

22-09-2015 om 09:45

Egel?

Ja ik weet het ook nog niet. Of ik durf. Maar in het midden des lands is natuurlijk wel naast mijn deur. Misschien alleen als Egel ook wil en komt.

tonny

tonny

22-09-2015 om 09:54

komkom, al die koudwatervrees

kom gezellig naar de meeting! Je doet een naamsticker met je nick op. Die kennen wij hier. Is dat zo spannend? Vertel eens, wat is er precies zo griezelig om over de drempel te komen?

nou

Dat iedereen heel gezellig en geanimeerd staat te babbelend en dat ik daar dan heel stilletjes ongemakkelijk sta te wezen. Zoiets.

Christel

Christel

22-09-2015 om 10:04

Jippox

dat gebeurt echt niet! Ik ben de laatste keer geweest en dat was heel erg gezellig!

Puck

Puck

22-09-2015 om 10:56

ik leun ook achterover

Ik ga wel samen met Noet en Katniss achterover zitten en kijken wat er uit komt. Wijntje er alvast bij meiden? Wie schuift onze voetenbankjes even aan?

Noet

Noet

22-09-2015 om 11:54

Jippox

Kom nou maar gewoon, we zijn echt heel erg leuk.

oke oke

Ik kom. Het is om de hoek, dus als het al te vreselijk is ben ik zo weer weg

Ik ben ook wel heel benieuwd naar jullie. Zeg, zou Onno ook komen?

tonny

tonny

22-09-2015 om 14:00

Jippox!

Ik breng het minimeisje fotoboekje mee, oké?

Jaaa!

Heel graag. Ik ben echt benieuwd, ook naar de oma van minimeisje trouwens

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.