Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Tihama

Tihama

17-09-2015 om 22:04

Aanmelddraadje voor OO-meeting


Egel

Egel

08-01-2016 om 14:09

fijn idee

...fijn idee, bedankt!
Spannend: heel verschillende mensen die in ieder geval allemaal OO leuk vinden. En die naar een meeting durven te gaan. Ik wens ons veel plezier !

ijsvogeltje

ijsvogeltje

08-01-2016 om 14:19

Oh jee

Oh jee, wat doen we aan? Goede vraag!!
Mijn fijne spijkerbroek zit na de feestdagen nét iets te strak. Ik denk dat ik voor een jurkje ga, daar heb ik er een heleboel van, en die passen altijd. Katniss, dan ben ik dus die andere met een jurk. En misschien ook wel rode laarzen.
Maar ik kom aan in m;n fietskleding, dus duik eerst even een toilet in om mij om te kleden. En voor een beetje make-up. Stiekem toch een beetje ijdel? (zou je niet zeggen als je mij nu ziet zitten, ben in mijn oude kloffie de schuur aan het opruimen)

Thursday Next

Thursday Next

08-01-2016 om 14:34

ik kom...

samen met IJsvogeltje in fietskleding. Misschien wel in een nieuwe fietsbroek, als ik er morgenochtend nog 1 kan kopen .
En verder "gewoon" (spijker)broek en trui of zo...

Katniss

Katniss

08-01-2016 om 16:19

Parkeren

Ik kom met de auto en wil gewoon voor de deur parkeren. Weet iemand of dat kan met pinpas of moet ik muntgeld meenemen?

Fransien

Fransien

08-01-2016 om 16:20

Geen flauw idee

Geen idee wat ik aandoe, maar ik vind het nogal spannend...

Egel

Egel

08-01-2016 om 16:55

Meestal pin

Volgens mij kan parkeren (bijna?) overal in Utrecht met pinpas. Je moet dan het nummerbord intoetsen. Die moet je dus uit je hoofd weten als de auto niet op zichtafstand van de automaat staat

Puck

Puck

08-01-2016 om 17:20

Egel

Ben je nu niet in de war met betalen via een mobiele app? Pinnen doe je toch gewoon net als met muntgeld alleen dan met je pasje?

Hortensia

Hortensia

08-01-2016 om 17:22

nou nee

In mijn autojaren heb ik in Amsterdam ook mijn kenteken moeten invoeren. Hoe dat precies ging weet ik niet meer, maar het was nieuw voor me.

Hoe dat morgen gaat weet ik niet.

Mijntje

Mijntje

08-01-2016 om 17:27

pinpas

Bij mij in de buurt (net buiten het centrum) is het idd zoals Egel beschrijft, betalen met je pinpas (geen chipkaart enz.), je hoeft alleen je kenteken in te voeren en te betalen natuurlijk Maar je hoeft geen bonnetje meer in het zicht van de parkeerwachter te leggen.

Ik kom ls mezelf met ketting van vriend!

Ik zal wel de ketting om hebben dat vriend liet maken voor mijn 50ste verjaardag: met de lange amethistenketting van zijn moeder een kortere ketting laten monteren. De overgebleven stenen laat hij voor mijn 51ste verjaardag als armband en oorbellen monteren. Als dat niet mooi en lief is Ik ben sowieso echt een verliefde bakvis op het ogenblik, beware of me... Als ik vervelend wordt gewoon roepen: Sini hou op
En verder wordt het gewoon spijkerbroek en bloesje denk ik. Ben veel te moe om me op te leuken. Ik ben al heel leuk van mezelf!
Maar: ik ben ook heel benieuwd naar een paar oude bekenden die een nieuwe nick hebben (hortensia ken ik volgens mij al eeuwen maar kan niet plaatsten wie dat is. En zo nog een paar anderen)
Sini

Hortensia

Hortensia

08-01-2016 om 18:07

Sini

Je hebt gelijk, morgen weet je meer
Overigens draai ik met deze nick ook alweer een aantal jaren mee

Kaaskopje!

Kijk even op Facebook, ik probeer je te bereiken omnaf te spreken morgen!
Sini

Klaartje

Klaartje

08-01-2016 om 20:10

Iedereen heel veel plezier

Ik ben er voor de zoveelste keer weer niet bij. Ik vind het toch altijd een heel eind vanuit mijn woonplaats. Maar ik hoop dat jullie een geweldige avond hebben.

Kaaskopje

Kaaskopje

08-01-2016 om 23:05

Het derde jurkje!

De jurk zit lekker, dus die keus is makkelijk. Hans Anders-bril op mijn neus, Van Haren schoenen aan mijn voeten. Wie maakt me wat?

Tot morgen! (Sinilind heeft mij bereikt)

die op bergschoenen

Dat ben ik

Mijntje

Mijntje

09-01-2016 om 08:43

oranje sokken

Heb nu oranje sokken aan, maar ik weet niet of je die ziet want ik weet nog niet wat voor schoenen ik aan doe. Waarschijnlijk rode laarsjes. Maar geen jurk dus niet te verwarren met Katniss

Lynna

Lynna

09-01-2016 om 09:26

Waar parkeren als ik eerst ga winkelen??

Ik ga eerst met mijn dochter winkelen in Utrecht. Waar zou ik dan het handigst kunnen parkeren? Na het winkelen zet ik dochter op trein naar huis en rij zelf naar het restaurant voor de meeting.

Linde

Linde

09-01-2016 om 10:43

Station Overvecht

Parkeren in Utrecht is erg duur.

Wat je kan doen is: auto parkeren in Overvecht, vlakbij Station Overvecht. In Overvecht is het gratis. Aan de andere kant van Station Overvecht moet je wel betalen.

Dan neem je op Station Overvecht de trein naar Utrecht CS. Paar minuten.

Als je naar het restaurant gaat kan je uitzoeken welke bus je vanuit het centrum moet nemen, of je loopt. Iemand schreef dat het wel 20-25 minuten is.
Na afloop loop je terug naar Station Overvecht (iets van 15 minuten misschien?)

Mijntje

Mijntje

09-01-2016 om 11:47

parkeren

Er zijn meer mogelijkheden
http://www.utrecht.nl/parkeren/parkeren-bezoeker/parkeergarages/
bv op de springweg, maar ik vrees dat het daar op zaterdag ontzettend druk is.

Linde

Linde

09-01-2016 om 12:18

La Vie

En er is natuurlijk ook een parkeergarage bij La Vie en ook een aan de catharijnesingel (onder V&D geloof ik, heb er nooit gestaan). Alleen allemaal erg duur.

Selfie

Selfie

09-01-2016 om 13:03

Selfie (ot)

Een selfie is een foto van *jezelf*. Lijkt me dat je ook zelf mag bepalen of je die al dan niet ergens op social media zet.

Lucerna

Lucerna

09-01-2016 om 13:38

tuurlijk, maar...

...dan moet je er in dit geval dus wel voor zorgen dat er niemand anders bij op staat. Ook ik stel geen prijs op sociale media en ik vind het ook niet leuk als ik op mijn hoede moet gaan zitten zijn dat ik niet op foto's sta. Dus liever niet, met ieders welnemen.

Overigens kom ik ook gewoon als mezelf En wat ik aantrek, dat beslis ik wel ongeveer een kwartier voor ik de deur uit ga

Tonny

Tonny

09-01-2016 om 13:58

Ga ik elk geval niet fohnen

Zelfs als de kapper het heeft gedaan zie je een uur later nauwelijks effect, en ik zie dat het regent.
Jurkje wordt het ook niet, voelt me te kil.

Ben ik nou de enige met de trein???

ijsvogeltje

ijsvogeltje

09-01-2016 om 14:05

onder welke naam?

Dames van de organisatie, onder welke naam zijn we bekend bij het restaurant? Kunnen we bij aankomst gewoon aangeven dat we voor de OOL-meeting komen? Of krijgen we dan niet-begrijpende blikken?

hahaha.

leuk, al die voorpret.....maar ik zit lekker al in de trein!

ingrid

Kaaskopje

Kaaskopje

09-01-2016 om 14:33

IJsvogeltje

Gewoon 'ik ben er een van die 26', haha.

Hortensia

Hortensia

09-01-2016 om 14:41

bijna klaar

Tot straks!
Zin in!

ijsvogeltje

ijsvogeltje

09-01-2016 om 15:10

Helaas, ik kom niet!

Oh, wat baal ik. Het is mij zojuist in mijn rug geschoten. Kan geen kant op.... Ik kom dus niet

Tihama

Tihama

09-01-2016 om 15:33

He wat balen ijsvogeltje

Ik stort je geld morgen terug

Tihama

Kaaskopje

Kaaskopje

09-01-2016 om 15:59

jammer

Zo op de valreep, IJsvogeltje.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.