Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Tihama

Tihama

17-09-2015 om 22:04

Aanmelddraadje voor OO-meeting


Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

09-01-2016 om 16:30

Kom ook met trein Tonny

Sterker nog. Zit nu in de Utrechtse Hema een gebakje weg te werken.
Zie jullie zo.

Katniss

Katniss

09-01-2016 om 16:35

Nog meer te vroeg?

Ik ben er al bijna. Vast de eerste? Ik twijfel of ik nog in de auto zal blijven zitten of alvast een kop koffie ga halen

Ben er zo

Ff nog parkeren

tonny

tonny

09-01-2016 om 22:51

allemaal bedankt! !

Kenfan en tihama, wat een leuke locatie hadden jullie gekozen! Was nog niet uitgepraat maar de gedachte aan bus trein metro bus deed me toch besluiten te vertrekken..volgende keer weer een meeting met facultatieve wandeling? Allemaal wel thuis en super dat zoveel van jullie even naar de fotootjes van Minimeisje kwamen kijken
Groetjes vanuit de trein!

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

09-01-2016 om 23:09

Groetjes terug

En allemaal bedankt voor de gezellige avond! En erg leuk om nou ook eens beeld en geluid te hebben bij al die verhalen hier.

Egel

Egel

09-01-2016 om 23:24

Ook bedankt!

Bedankt aan de organisatie en aan iedereen voor de gezelligheid!
Ik ben pas een kwartier weg. Erg leuk!!

Thuis!

Voetjes omhoog bij de haard die al aangemaakt was. T was echt heel leuk. Mooie mensen bij mooie verhalen! En lekker eten in mooi restaurantje! Ik heb nog lang getwijfeld maar ben toch blij dat ik gegaan ben.

Geweldig

Ik heb genoten, leuk om oude bekenden weer te zien, nieuwe gezichten te ontmoeten. Het eten was zooooooo lekker! Goed gekozen, bedankt!
En nu slapen!
Sini

Egel

Egel

09-01-2016 om 23:57

wie o wie

Sinilind, nu heb ik een gezicht bij jou, erg leuk! Ja, nogal lekker eten!

Maar Dorry….met welke nick had je je dan aangemeld? Dat mag ik misschien niet vragen. Misschien een alternatieve nick…nou ja.
Ik miste Jippox. Of…?

Egel

Ik stond niet in het lijstje. Ben er op t laatst bijgekomen. Bedoel je dat?

Thursday Next

Thursday Next

10-01-2016 om 00:25

Ook weer thuis

lekker rustig op de weg en veel stoplichten al buiten werking, dus ondaks tegenwind toch maar ruim een uur gefietst.
Het was reuze gezellig! We kunnen volgende keer ook allemaal het goede voorbeeld van IngridT (en ...) volgen en blijven slapen.

Egel

Egel

10-01-2016 om 00:27

ja Dorry

Nu snap ik het Dorry, bedankt.

Jippox, je was er niet toch? Jammer!

Sportief ben je, Thursday Next!

Welterusten iedereen.

Kaaskopje

Kaaskopje

10-01-2016 om 01:06

Weer thuis

Net de trein gemist, maar daar liet ik mijn goede humeur niet door bederven. Het was gezellig en de hapjes waren heerlijk.

Nogmaals bedankt Sinilind, heerlijk luxe dat ik met je mee mocht rijden.

Hortensia

Hortensia

10-01-2016 om 01:47

ook weer thuis

Wat was het gezellig, wat was het eten héérlijk, wat hebben we gelachen en ik herhaal maar weer: wat was het GEZELLIG!!!

Nu niet meer zo lang wachten voor de volgende meeting, hoor...!

Ik wil de organisatie bedanken voor hun geweldige inzet, het was perfect!
De mensen die er door omstandigheden niet bij konden zijn: jullie werden gemist!

Puck, bedankt voor het poolen!

En voor de debutanten: zie je wel dat we niet eng zijn...?

Lucerna

Lucerna

10-01-2016 om 01:54

Ook thuis

Jongens, bedankt allemaal voor de gezelligheid. Man, wat kon ik dat goed gebruiken! Geweldig leuke locatie is dit, wat mj betreft volgende meeting daar zo weer.

Sinilind, mail me even, want ik heb je vest meegenomen. Kunnen we ruilen

Puck

Puck

10-01-2016 om 01:56

Ik dus ook weer thuis

Ik heb gewoon spierpijn in mijn kaken. Man o man, wat was het gezellig. En het eten wat zalig. Leuke nieuwe mensen leren kennen en oude bekenden weer eens gezien. Dames van de organisatie: hartstikke bedankt. En Kenfan en IngridT: slaap lekker....

doen we!

onze kamer is heeeel [verwijderd door forumbeheer ivm privacy] en heel gezellig...

ingrid

hahaha

t is nog steeds leuk

Mijntje

Mijntje

10-01-2016 om 07:27

gemist

Jammer genoeg lang niet iedereen kunnen spreken maar erg leuk wat gezichten en namen bij elkaar te zien. En Ijsvogeltje, Jippox en Kaatje, jullie werden gemist!

Katniss

Katniss

10-01-2016 om 10:01

Wat was het leuk!

Het was echt een heel gezellige avond. Ik heb lekker gegeten en vind het restaurantje ook zeker een aanrader voor volgende keer. Die natuurlijk geen jaren op zich moet laten wachten.

getvrr

Vlak voor ik gisteren de deur uit wilde gaan kwam mijn man aanzetten dat hij zich zo beroerd voelde en in zijn bed kroop. Nog even getwijfeld of ik de zorg voor de hele bups aan mijn oudste over zou laten, maar toen hoorde ik "bheugh" en bleek de volgende boven de wc te hangen.
Daarna ben ik de hele meeting verder vergeten, eerlijk gezegd.

Dus op de eerste plaats mijn excuses voor het niet afmelden!
En verder: wat baal ik hier toch ontzettend verschrikkelijk van. En ik ben ook boos (lekker constructief natuurlijk) op mijn man. Die 2 avonden weg is geweest naar een concert en een feestje en dan op avond 3 als ik weg wil ziek wordt. Grrr, mannen!

Komt er gauw een nieuwe kans?? Ahh??

Inanna

Inanna

10-01-2016 om 10:49

zo leuk!

Wat een lieve, leuke mensen allemaal.
Wat een lekker eten.
Bedankt mensen van de organisatie en dankjewel Mickey dat ik mocht meerijden, was nog wel een gedoe om uit Utrecht te ontsnappen, hè

granaatappelpitjes

De granaatappelpitjes zitten in de 100 graden oven. Hou jullie op de hoogte!

Tonny

Tonny

10-01-2016 om 11:10

Hè waardeloos Jippox!

...je man deed dat niet expres hè

Hopelijk wordt niet de hele familie ziek...

Jammer dat je er nu niet kon zijn en inderdaad, er komt vast een volgende editie !

Fransien

Fransien

10-01-2016 om 11:52

het was erg gezellig

Wat heb ik zitten kletsen en dan heb ik nog lang niet iedereen gesproken.
Tihama wilde wat weten over internationale werkkampen die je niet de kop kosten en die kinderen wel het nodige aan nuttigs leren, bij deze een paar links:
http://www.openhouses.de/DauerhafteProjekte/InternationaleWorkcamps?
http://www.ijgd.de/en/workcampsinternational/germany.html
http://www.ijgd.de/en/workcampsinternational/outside-of-germany.html

De meeste zijn vanaf 16 jaar en in de zomervakantie, het kan een alternatief zijn voor een jaar studeren in het buitenland, dat kost namelijk wel een forse hoeveelheid geld.

Nabeschouwing

Zo, net mijn zondagochtendhardlooptraining achter de rug (Thursday next is niet de enige sportieveling!!), en boodschappen gehaald omdat ik toch al onderweg was. Nu met een lekker vers pistoletje brunchen onder het genot vsn slle nabeschouwingen.
Het was inderdaad weer beregezellig, en het voelde gelukkig helemaal niet ongemakkelijk nu iedereen toch wel meer van me weet dan bij de vorige meetings... Lieve mensen zijn jullie allemaal, maar dat wist ik natuurlijk al. Gezellig gecarpoold op de terugweg, was een leuke afsluiting. Toch beter dan in je uppie!
Ik zeg: volgend jaar weer. Vind het een mooie nieuw OO traditie, zo'n januari-meeting!

Thursday Next

Thursday Next

10-01-2016 om 12:02

hee ho,

ik ben niet zo sportief hoor, ik fiets alleen maar... Harlopen en andere sporten doe ik niet!
Ik heb een draadje geopend over de chat, daar kwamen ook vragen over op de meeting.

Tihama

Tihama

10-01-2016 om 12:04

Jippox

Wat ontzettend balen.

Ik ga zo je geld terugstorten.

Tihama

Tihama

10-01-2016 om 12:14

Ontzettend leuk

Ik heb genoten.
Uiteindelijk kregen Kenfan, IngridtT en ik om twee uur het vriendelijke verzoek om het etablissement te verlaten. De dames naar de blauwe kamer en ik naar Almere.

Ik vond het organiseren overigens echt peanuts. Het was heel fijn dat iedereen vooraf betaald had. Dat gaf mij de zekerheid dat we daar geen gedoe over zouden krijgen.
Het afrekenen was overigens erg grappig, want iedereen had prima geld neergelegd en toch klopte het in eerste instantie net niet....tot ik besefte dat ik zelf niet betaald had ( en ik bleek met mijn jus d'orange en Radler 0% voor een substantieel deel van de drankrekening zorggedragen te hebben

Toen ik ook mijn deel betaald had, bleef er zelfs een aardige fooi over.

De locatiecredits gaan volledig naar Kenfan. Ik kende de plek niet, maar ik vond hem echt top. Voor de eerste keer sinds lang heb ik een meeting gehad, waarbij je echt steeds met andere mensen kunt praten. Tonny zat al helemaal klaar met de stickers toen ik binnenkwam. En natuurlijk kwamen we alleen maar om de foto's van minimensje te bekijken.

Moeder

Moeder

10-01-2016 om 12:25

Genoten

Ik ben eerlijk gezegd geen meetingenmens. Ben niet echt zo van de onbekende mensen en de makkelijke praatjes maar ik heb een heerlijk avond gehad. Met dank aan mijn ribben zat ik al de hele week binnen te sikkeneuren en ik was hard toe aan een avondje ontspanning. Met een stapel kussens in m'n rug is dat ook prima gelukt En het was de ruim 4 uur reistijd meer dan waard.
Ik vond het heel leuk om de gezichten bij de namen te zien. Kaaskopje kende ik van dat filmpje toen en Dorry ook natuurlijk maar de rest was verrassend. Sommigen kwamen aardig in de buurt van mijn idee bij hun naam, andere juist helemaal niet. Grappig.
Ook ik kijk uit naar de volgende keer. Dames organisatoren, nogmaals hartelijk bedankt voor alle werk

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.