Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Tihama

Tihama

17-09-2015 om 22:04

Aanmelddraadje voor OO-meeting


Tihama

Tihama

10-01-2016 om 12:29

Okay: we blokken

Wat denken jullie van zaterdag 7 januari 2017?

Moeder

Moeder

10-01-2016 om 12:38

Dat is pas doortastend!

Ik ben er bij

Granaatappel pitjes klaar

Ongeveer 1 uur en 40 minuten in de 100 graden oven. Wel uitkijken bij een heteluchtoven. Die droogt veel sneller uit. Ga de pitjes zo in een quinoa salade doen met blokjes gebakken pompoen met komijn. Straks een dressing van basilicum mandarijnsap granaatappelsap olijfolie honing en sjalot.

Hortensia

Hortensia

10-01-2016 om 13:03

ja!

Count me in!

Jippox, beterschap voor de ziekenboeg!

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

10-01-2016 om 13:18

Staat in de agenda!

Geweldige locatie ook ja. En heerlijk eten.
Volgend jaar zeker weer wat mij betreft!

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

10-01-2016 om 13:19

Goed bezig Dorry

Is dat de salade van gisteren of geef je er nu je eigen draai aan?

Eigen gebeuren Ginny

Is geheel n eigen verzinsel! En lekker vond ik en mn boer. Kinderen niet....

marinade

marinade

10-01-2016 om 13:51

Klein vraagje van een Utrechtse

Dit is schandelijke nieuwsgierigheid, als niet deelnemer maar wel uit Utrecht: [verwijderd door Forumbeheer ivm privacy]
Als dat zo is: is idd erg leuk en heerlijk eten. Leuke vondst hoor, zo buiten de gebaande paden.

Jullie ook allemaal bedankt

voor jullie komst, de gezelligheid, de vlotte betaling waardoor het financiele gedeelte zorgenvrij was (en als Tihama al helemaal op haar kop staat na drie Radlertjes van 0% is het een verstandige keus dat ze van sterkere versnaperingen afziet) De organisatie van een meeting is zo weinig werk dat het in geen verhouding staat met de lol die je hebt als je iedereen zo ziet genieten.Ik hoop dat de mythe van het onskentonsschoolpleinmoederuitsluitsfeertje de wereld uit is.

En er waren er een aantal onder jullie die ik het zo ontzettend gunde na alle hobbels die ze de afgelopen tijd op hun pad zijn tegengekomen.

Ondertussen leven we in meer of in mindere mate toch al weer een generatie met elkaar mee via het scherm.De een met wat meer afstand, de ander wat intenser en het wisselt bij vlagen, soms wat meer intens, soms wat minder.

Alle zieken wens ik van harte een spoedig herstel. En Brabantse nachten zijn lang, maar Utrechtse met Ingridt in een zwembadturquoise kamer duren erg kort.Gaaappp.

Liplezen

Wat ik me vanochtend pas realiseerde was dat ik dus blijkbaar veel meer liplees dan ik dacht! Iemands mond die verborgen ging achter een hand kon ik echt niet verstaan. Oei...ben ik echt zo slechthorend?

Tonny

Tonny

10-01-2016 om 17:48

Jaa 7 januari 2017,

En dan vooraf een facultatieve stadswandeling, dat lijkt me leuk.

Ik denk dat ik aansluitend ook een hotelkamer boek dan fFijn dat t helemaal goed kwam met de consumptierekening. Geweldig.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

10-01-2016 om 17:56

Ja leuk

Een stadstoer door Utrecht.

Hotelkamer weet ik niet. Evt. met de auto volgende keer. Al was half 11 vertrekken en half 1 thuis in mijn eigen bed liggen ook niet verkeerd.

Noet

Noet

10-01-2016 om 20:51

count me in

ik heb ook genoten, jammer genoeg niet de foto's van minimensje gezien.
Maar wel eindelijk Katniss in levende lijve ontmoet.
Erg leuk om bekende en onbekende gezichten te zien, bekende gezichten aan nieuwe nicks te kunnen koppelen (ben ik nooit zo goed in)

Ook de lift terug naar huis was erg gezellig, waarvoor mijn dank.

En toen ik thuis kwam was meiske nog gezellig tv aan het kijken met Opa. Jammer genoeg blijkt zij minder slaap nodig te hebben dan ik. Half 9 is niet vroeg, maar toch wel voor mij vanmorgen.

En 7 januari 2017 staat in mijn agenda.

Tonny

Tonny

10-01-2016 om 21:01

Ahh Noet

En je zat nog wel naast me Je had de twee boekjes zo uit m'n tas kunnen hengelen.
Weet je wat - breng ik ze volgende keer speciaal voor jou nog eens mee. En ik hoop dan met boekje 3 erbij.

Poepoe dan ben ik wel erg oma hè, allemaal kleinkinderfotootjes kijken, hahaha.

graag

een herkansing volgend jaar!

Hier is man weer aardig opgeknapt, maar zoon al >24u steeds weer aan het overgeven. Sinds gistermiddag nog geen druppel water binnengehouden. En dan hoge koorts erbij, hm... Vannacht slaapt hij naast me in bed, dan kan ik hem een beetje in de gaten houden. En nu maar duimen dat er geen volgende huisgenoot mee gaat doen.

Ik vind het zo jammer dat ik het gemist heb gister. Een jaar geduld... nou ja, goede oefening

Lucerna

Lucerna

10-01-2016 om 22:13

Volgend jaar...

Dan vrees ik dat de festiviteiten in mijn privéleven die traditioneel in het eerste weekend na Oudjaarsnacht vallen, zullen wel precies in dat weekend vallen... Dus als een weekendje later kan, block ik die nu stante pede!

Volgend jaar

Dan ben ik er ook graag bij, ik neem tenminste aan dat mijn vriendin haar 51e verjaardag wat minder groots viert dan haar 50e. Klinkt gezellig allemaal!

skik

mijk

mijk

10-01-2016 om 22:20

neeee!

Dat is weer mijn dochter verjaardag! De 14e????

Mijk

Ik kom ook weer!

Maar ik stem ook voor de 14e hoor, ik vind de 7e zo kort na de jaarwisseling. En bovendien valt ie dan nog in de Kerstvakantie, die duurt volgend jaar tot 8 januari...

Steggel

Steggel

11-01-2016 om 10:01

het was de eerste keer..

En ik vond het superleuk! Had sommige mensen wel langer willen spreken. Anderen helemaal niet gesproken; volgend jaar dan maar!
Ik heb lang getwijfeld of ik zou gaan, maar 't was de moeite waard.

Wat mij betreft ook de 14de vanwege de vakantie volgend jaar rond de jaarwisseling.

Tihama

Tihama

11-01-2016 om 11:55

Okay: de 14e dan

Ik zal ergens in het najaar wel de inschrijving openen

Lucerna

Lucerna

11-01-2016 om 13:04

JOEPIE!!

Kneitergoed!

Of eerder voor degenen die weer willen struinen

September, oktober misschien, dan kunnen de liefhebbers vooraf nog een herfstige buitenactiviteit doen voor het etentje. Net zoals in Z.

In januari is het daar net nog iets te koud en te vroeg donker voor.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

11-01-2016 om 22:30

En dat onskentonsschoolpleinmoederuitsluitsfeertje

Dat steekt misschien ooit wel eens de kop op, maar daar was zaterdag in ieder geval helemaal niets van te merken. Denk ook dat meetings het beste middel ooit zijn tegen dat sfeertje. Of het gevoel dat er zo'n sfeertje is.

klinkt goed

Klinkt goed dames. Ik ben ook wel in voor zo'n herfstige wandeltocht onder leiding van Kenfan.

Jij wel

met je eeuwige hakjes zeker!!En dan valt me nu pas in dat ik JOUW hakjes aanhad zaterdag.

Ik vind het ook wel goed zó'n jaarlijks iets eigenlijk

HEt is niet te vaak, niet te weinig. En ik deed zondag verslag van de avond bij vriend, hij vond het vooral bijzonder dat ik al 18 jaar (18 jaar.....?!) contact heb met mensen hier. Het leuke van OO is dat je over eventuele vooroordelen stapt en "bevriend" raakt (al dan niet virtueel) met mensen die minder in je standard straatje passen. EN dat is heel waardevol!
Sini

zo, eindelijk even tijd

Ja, het was weer supergeslaagd!! Erg leuke locatie, heerlijk gegeten, prima prijs ook.
De gesprekken zijn niet uit te leggen, ook mijn man vroeg hoe het was en waar we het dan zoal over hadden en ik kwam niet verder dan 'tjaaaa, euhhhh, ehhh...', intussen nog nagrinnikend.

Het parkeren was iets ingewikkelder . En ontsnappen inderdaad ook, die parkeergarage liet ons nog wel gaan maar in de omliggende (deels eenrichtingverkeer-)straatjes raakte mijn TomTomTruus compleet het spoor bijster. Ik was wel blij dat Inanna erbij was, in mijn eentje had ik waarschijnlijk nog veel langer gedwaald!
Maar enfin uiteindelijk toch de Ring gevonden, in de goede richting nog wel en rond half 3 geloof ik stapte ik dan toch mijn eigen voordeur weer binnen.
Volgende keer wel graag een tip voor een omliggende straatnaam die wat goedkoper (of gratis?) is met parkeren. We hebben eerst 20 minuten rondgereden en tenslotte maar de dichtstbijzijnde parkeergarage opgezocht, alleen dat was dus nog 1,5 km lopen

Leuke gesprekken gehad met bijna iedereen, dat tussendoor wisselen was een goed idee.
Heel jammer dat Kaatje, Jippox en IJsvogeltje er niet waren. Hopelijk volgende keer weer wel! Jippox, beterschap voor de ziekenboeg daar.
En nu heb ik potverdikkie de foto's van het minimensje nóg niet gezien! Een hele poos naast de trotse oma vertoefd en ik heb ernaar gevraagd, maar het ging denk ik een beetje verloren in de rest van het gesprek. Gelukkig komt er nog een herkansing, haha. Ga ik gewoon naast Noet zitten.

Dorry je bent de enige niet hoor, ik had ook bij tijden nogal moeite met het geluid zal ik maar zeggen . Tel daar een leesbril bij die ik niet bij me had en dan is het wel duidelijk: we takelen af! Aaaargh.
*insert smiley met rollende ogen*

Ja Kenfan, we delen hier met z'n allen onderhand al een half leven van alles he! Mijn oudste wordt 21 dus ik hang ook al iets meer dan 2 decennia rond hier op OO . Ik word oud, haha.

Tonny

Tonny

12-01-2016 om 18:26

En wat zo fijn is...

We worden allemaal in hetzelfde tempo dagjes ouder over dertig jaar gaan we vast bingo'en en dan zoeken we een spelleider die getallen verwerkt uit onze roemrijke oo geschiedenis!

Tonny

Tonny

12-01-2016 om 18:27

Wie is nou weer alkes

Nou even geen Nickwissels hè. Anders mag je niet mee.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.