Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Aanspreken op gedrag

Decembermamma

Decembermamma

11-11-2025 om 18:28 Topicstarter

Engeltje schreef op 11-11-2025 om 18:10:

[..]

Zie vette gedeelte.

Ik hoor dat soort discussies ook weleens bij het fiets/voetpad bij ons door het natuurgebied. Het fietspad is een mooi geasfalteerd pad breed genoeg om met beleid elkaar in tegengestelde richting te passeren terwijl je beiden met 2 naast elkaar fietst.

Het voetpad is ook geasfalteerd, maar sterk overwoekerd en vol gaten, daarnaast is het breed genoeg om als je je voeten nooit naast elkaar zet te bewandelen, anders sta je al snel in de modder. Bij slecht weer is het helemaal drame zeker omdat je op veel plekken door een modderig paadje over dat pad moet lopen. Daarom kiezen veel mensen ervoor om op het fietspad te lopen. Daar hoor ik ook vaak heel veel gedoe over. 

Engeltje schreef op 11-11-2025 om 11:14:

[..]

Dat heb ik ook wel eens gehad. Bizar. Uiteindelijk meegelopen (!) naar het blauwe bord. Geen excuses gekregen hoor, alleen een “Oh, dat is zeker nieuw”.

En voetgangers die op een druk fietspad lopen heb ik wel eens vriendelijk (!) verzocht het naastgelegen voetpad te gebruiken. Je wil niet weten wat Eén scheldkanonnade ik kreeg! Van 2 ogenschijnlijk héél keurige mensen…

Nou inderdaad de ergste drek komt uit de konden van zo'n keurig ANWB-setje. 2 dezelfde fietsen,  2 dezelfde all-wheater coats en schelden dat ze kunnen. 

Haaknaald schreef op 11-11-2025 om 20:24:

[..]

Nou inderdaad de ergste drek komt uit de konden van zo'n keurig ANWB-setje. 2 dezelfde fietsen, 2 dezelfde all-wheater coats en schelden dat ze kunnen.

Ook synchroon?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.