Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Aantrekkelijke uiterlijke eigenaardigheden


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

19-09-2011 om 18:15

Ik val dan weer op mannen die niet op vrouwen vallen. Robert Long - daar had ik vroeger een ongeluk voor begaan om die te kunnen krijgen. Maar ja. Adriaan van Dis, ook zo eentje. Ik moet soms zo verschrikkelijk wenen.

Tirza

nickje

nickje

19-09-2011 om 19:09

Intelligentie

Ik val absoluut op intelligentie. Ben zelf niet stom maar ook niet superintelligent, maar iemand die echt slim is en humor heeft (niet alleen maar droge slimmigheid dus): onweerstaanbaar.

Tirza G.

Tirza G.

19-09-2011 om 19:55

Nou

Ik ga mijn zoon maar goed in de gaten houden. Hyperintelligent en zeer komisch. Nog effe, en al die vrouwen op leeftijd vinden hem. Stelletje cougars

Tirza

ChrisH

ChrisH

20-09-2011 om 10:48 Topicstarter

Cradle snatcher

Wacht maar Gale, tot je Tirza's zoon tegen het intelligente lijf loopt Je gaat je grenzen verleggen.

Chris

Primavera

Primavera

20-09-2011 om 12:04

Whoehaha, albana, ik heb beeld

Albana:"Ik heb inderdaad wel eens opeens een complete afkeer gekregen omdat iemand erg behaard was...maar toen zat ik al in zo\'n situatie dat ik me er met moeite uit kon manouvreren."
Grijnz, ik zie zoiets dan helemaal als een filmpje voor me. Hoe vlak voor het moment supreme de vrouw helemaal verstijft als de man zijn bovenkleding uitdoet en ze merkt dat hij bovenmatig behaard is. Man, die in zijn hitsige bui absoluut niet door heeft dat haar verlangen in één klap van kookpunt tot ver onder het vriespunt is gedaald, weet op alle haastig verzonnen smoesjes lachend een weerwoord. Op het moment dat hij zijn behaarde rug even naar haar toe draait neemt zij in haar wanhoop een sprint naar de badkamer, waar ze haastig de deur op slot draait. Nadat ze een half uur heeft zitten huiveren over waar ze nu weer aan is ontkomen, gaat de deur weer open. Ze verklaart aan de man dat ze helaas plotseling ongesteld is geworden en werkt hem vriendelijk maar beslist heel snel het huis uit. Voor dat hij het weet staat de man buiten onder een treurig motregentje en vraagt zich verbrouwereerd af wat hij toch in hemelsnaam verkeerd heeft gedaan, ze waren niet eens begonnen!

Ik moest trouwens vandaag aan jouw voorkeur voor een zware stem denken en het heeft me bijna een tentamen gekost. Sommige lessen op de universiteit kun je hier namelijk ook in podcast volgen. Ik had die hele professor dus voor het tentamen nog nooit in levende lijve gezien en alleen maar een maand lang naar een uiterst prettige mooie zware mannenstem geluisterd, die tijdens de lessen bovendien ook nog bijzonder intelligente dingen had te vertellen. Achter die stem bleek dus een lang, kalend, androgen type te zitten met blauwe schelvisogen en dàt terwijl het iele stemmetje van zijn assistent bleek te horen bij een zeer smakelijk klassiek italiaans schoonheidsideaal. 't is niet eerlijk
Groeten Primavera

+ Brunette +

+ Brunette +

20-09-2011 om 20:48

Nou, vooruit dan maar.

Mijn schoonheidsideaal is zo'n overbehaard Mediterraan type, in mijn contreien - Spanje - kom ik dus veel smakelijks tegen op straat. Een buikje mag, vind ik zelfs wel iets geils hebben, zelfs foute kleding houdt me niet tegen om zo'n man aantrekkelijk te vinden, denk aan glimschoenen, moccasins, gouden kettinkje, overhemd te ver opengeknoopt. (Mijn huidige geliefde heeft wel bruine ogen maar is mager, niet al te behaard en draagt hippe T-shirts).

Brunette

Jammie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.