Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Bijtje82

Bijtje82

07-08-2022 om 09:03

Bekende crush

Stel, je zou één dag van je leven mogen doorbrengen met je Hollywood/BN'er crush. (M/V)

Wie zou dat dan zijn en waarom?

Ik trap af met mijn lifetime crush Johnny Depp 😍
Buiten het feit dat ik die man fysiek echt enorm aantrekkelijk vind, is hij ook echt heel erg charismatisch. Vind het ook een van de meest veelzijdige acteurs. 

Eigenlijk best grappig, want de mannen waar ik in het verleden een relatie mee heb gehad zijn echt compleet anders. Maar ook allemaal verschillende types, alleen geen van allen een Johnny type.


Adam Lambert.

Ik ben lekker dwars en kies er 2 namelijk George Clooney en Richard Gere. 

Bijtje82

Bijtje82

07-08-2022 om 09:43

Poezekat schreef op 07-08-2022 om 09:33:

Ik ben lekker dwars en kies er 2 namelijk George Clooney en Richard Gere.

Oh dat mag hoor. Geen maximum. Er zijn zoveel mooie mannen/vrouwen op de wereld.

Sommige mannen blijven aantrekkelijk, ook naarmate ze ouder worden. 
Voor degenen die ook de soap The bold and the beautiful volgen, Ridge vind ik ook niet mis qua uiterlijk (al vind ik zijn rol minder leuk)

Bijtje82

Bijtje82

07-08-2022 om 09:52

GinnyTwijfelvuur schreef op 07-08-2022 om 09:21:

Adam Lambert.

Dat snap ik idd. Die heeft ook een stel prachtige ogen. Hij is een soort van mix tussen Elvis, George Michael en Jason Momoa. 

Bij knappe gay mannen moet ik altijd denken aan dat stukje tekst uit een nummer van Robbie Williams 

And all the best women are married
All the handsome men are gay

Ik zag deze week Paul Rem op tv, toen dacht ik wel even: die ziet er heel goed uit! En ik ga nog even verder kijken of ik nog een paar knapperds 'ken'

In het rijtje gay: Bob Sikkes. Zo jammer dat ik nooit een kans ga maken....

Bijtje82

Bijtje82

07-08-2022 om 09:55

Poezekat schreef op 07-08-2022 om 09:51:

Sommige mannen blijven aantrekkelijk, ook naarmate ze ouder worden.
Voor degenen die ook de soap The bold and the beautiful volgen, Ridge vind ik ook niet mis qua uiterlijk (al vind ik zijn rol minder leuk)

Al jaren niet meer, maar ja ik snap je.

Moet zeggen dat Channing Tatum ook wel lekker is. 

Ik vond Leonardo Dicaprio vroeger niet veel aan. Hij is een voorbeeld van een man die pas op latere leeftijd knap wordt. 

En ik ben hopeloos verliefd geweest op Patrick Swayze....

Bijtje82

Bijtje82

07-08-2022 om 09:58

madee schreef op 07-08-2022 om 09:54:

In het rijtje gay: Bob Sikkes. Zo jammer dat ik nooit een kans ga maken....

Ohw.. hmm nee. Geen lelijke man, maar tja. Weet niet.

Wist trouwens niet eens dat ie gay was. Maar goed, dat zijn ze bijna allemaal op tv.

Victor Brand vind ik ook best aantrekkelijk overigens. 

Bijtje82

Bijtje82

07-08-2022 om 10:18

het grappige is dat als je ziet welke bekende crushes ik opgeef en dat vergelijkt met mijn laatste vriend. Dat de werkelijkheid en fantasie enorm uit elkaar liggen. 
Hij is meer een soort kruising tussen Luuk Ikink en Jamai Loman😆

Sommige mannen vind ik niet eens bloedmooi maar die hebben wel een bepaalde uitstraling die hen, voor mij althans, toch aantrekkelijk maken. Jason Slatham is zo'n man.

Bijtje82

Bijtje82

07-08-2022 om 11:20

Poezekat schreef op 07-08-2022 om 11:11:

Sommige mannen vind ik niet eens bloedmooi maar die hebben wel een bepaalde uitstraling die hen, voor mij althans, toch aantrekkelijk maken. Jason Slatham is zo'n man.

Ja ik snap wat je bedoeld.

Dat heb ik bijvoorbeeld met o.a Vin Diesel en The Rock. Vind ze niet per definitie heel knap, maar toch hebben ze iets charismatisch. 

En die leuke gast die zijn vrouw en vise versa steeds te kakken zet. Die deadpool acteur. Vind dat zo'n leuke spontane gast, maar vind het niet perse super knap. Wel heel intrigerend. 

Bijtje82 schreef op 07-08-2022 om 11:20:

[..]

Ja ik snap wat je bedoeld.

Dat heb ik bijvoorbeeld met o.a Vin Diesel en The Rock. Vind ze niet per definitie heel knap, maar toch hebben ze iets charismatisch.

En die leuke gast die zijn vrouw en vise versa steeds te kakken zet. Die deadpool acteur. Vind dat zo'n leuke spontane gast, maar vind het niet perse super knap. Wel heel intrigerend.

Ja, Vin Diesel is ook zo iemand, niet super knap maar hij heeft toch iets. Die Deadpool acteur vind ik best aantrekkelijk overigens.
Ik denk niet dat ik, bij welke man dan ook, in het rijtje sta van meest aantrekkelijke vrouwen, haha. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.